פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול דרישת תשלום נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06 למאי 2009 יצרו עימי קשר ממחלקת הביטוחים של חברתכם על מנת לעדכן אותי שהביטוח מסתיים, בשחתי עם הנציגה העלית בפניה שמכונת הכביסה מרעישה. הבחורה (מירי) הציעה לי שיגיע אלי טכנאי היות והמכונה עדיין באחריות יתואם עבורי ביקור של טכנאי בחינם !!! ללא שום עלות נוספת. ביקור כזה נקבע ליום שני 11 למאי. ביום הביקור, עוד לפני שהגיע לביתי, צלצל אליי הטכנאי ושאל אותי אם ידוע לי שעלי לשלם 120 ₪ עבור ביקור בקשתי ממנו שיבדוק עם נציגי השרות כי הובטח לי ללא תשלום.הוא ביקש שאני אתקשר לשרות לקוחות לבדוק זאת. כששמעתי שנדרש תשלום עבור הביקור ביקשתי שהטכנאי לא יבצע דבר עד שלא אסדיר את הנושא עם מחלקת השרות.תוך כדי השיחה עם המוקד שוב התקשר הטכנאי, שהפעם ניצב בפתח ביתי, וביקש לדעת מה הוסכם. אמרתי לא שאני עדיין מדברת עם השרות.
הטכנאי, שהתקבל על ידי בעלי בבית, אמר לו שהשרות כרוך בתשלום אולם לא יידע אותו כלל על השיחות שביצע קודם להגעתו איתי ועל העובדה שהתבקש לא לעשות דבר עד שאסדיר טלפונית את הביקור מול מחלקת השירות. בעלי שידע שהשרות אמור להינתן בחינם ביקש שהטכנאי יסדיר זאת מולי כי לא היה מצוי בפרטים. הטכנאי בינתיים הפעיל את המכונה בסחיטה למשך דקה וטען שאין רעש מיוחד. בינתיים לכשסיימתי את השיחה עם מחלקת השרות צילצלתי לטכנאי ואמרתי שאיני מוכנה לשלם עבור הביקור ושאני מבקשת שהטכנאי יעזוב מידית את בייתי (שלא קיבל רשות ממני להיכנס כי עדין הייתי בבירור לא נעים עם מרכז הביטוחים) ולא יעשה דבר.
בתאריך 28.6 קיבלתי מכתב ממחלקת גביה לדרישת תשלום. לאחר נסיונות אין ספור לבירור מולם נאלצתי לשלוח מכתב רשום למח' גביה על מנת לבצע בירור נוסף מולם. דבר שהניב תגובה רק ב- 27.7 בחורה בשם ליאת הבטיחה לברר את הנושא ולחזור אלי עם תשובה למחרת. כמובן שלא חזרה ובתאריך 22.9 קיבלתי מכתב מעו"ד . כאשר התקשרתי לברר מדוע לא חזרה אלי הסתבר שהבחורה כבר לא עובדת שם (לא מעניין) וכמובן שהובטח לי שיחזרו אלי מקשרי לקוחות.כמובן שאני עדין מחכה. אם הנושא לא יטופל אני אפנה לתביעות קטנות על סוג השירות ודרישת תשלום שבאה לאחר שהובטח לי שרות ללא תשלום- חינם.
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב התשלום. אם הדבר יגרר לביהמ"ש אדרוש פיצוי על הוצאות נלוות כגון שעות עבודה וכמובן כל הוצאות המשפט. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה