פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
222 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמנה בתאריך 16,1,07 ויום בהיר הפסיק לקרר וכן גם ההקפאה שכל הבשרים יפשירו וניזרקו לפח. קראנו לשרות קריסטל וכן זה הגיע,הבחור הסתכל ואמר שהכרטיס הלך שצריך כרטיס חדש ועלותו 1,500 שח" אמרנו לו שיש לנו עדיין אחריות ,והבחור אמר שלכרטיס אין אחריות שילמנו לו את הסכום.אני מאוד כועסת מקרר שיתקלקל אחרי שנתיים ועוד אמנה אני הייתי רוצה להמליץ לשכנתי ואימי שרצונם לקנות מקרר .

כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה