222 |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמנה בתאריך 16,1,07 ויום בהיר הפסיק לקרר וכן גם ההקפאה שכל הבשרים יפשירו וניזרקו לפח. קראנו לשרות קריסטל וכן זה הגיע,הבחור הסתכל ואמר שהכרטיס הלך שצריך כרטיס חדש ועלותו 1,500 שח" אמרנו לו שיש לנו עדיין אחריות ,והבחור אמר שלכרטיס אין אחריות שילמנו לו את הסכום.אני מאוד כועסת מקרר שיתקלקל אחרי שנתיים ועוד אמנה אני הייתי רוצה להמליץ לשכנתי ואימי שרצונם לקנות מקרר .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|