פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת במוקד השירות ומחלקת השיווק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הסיבים 6 פ"ת כתובת:
עודפים פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 27/9/09 רכשתי מכונת כביסה קריסטל פתח עליון GRAND LORD דגם BT5677X מחנות העודפים אשר ברחוב הסיבים 6 בפתח תקווה. במעמד קניה זה נתבצעה גם רכישה של תנור משולב לבן.
2. לאחר שפניתי למוקד לצורך הזמנת טכנאי לביצוע ההתקנה וההדרכה עבור מכונת הכביסה והתנור, תואם לי הגעת טכנאי לתאריך 5/10/09 בין השעות 8-10, דבר אשר הצריך ממני לקחת יום חופש. הטכ' הגיע אך התקין רק את מכונת הכביסה מאחר וטען כי אינו יודע להתקין תנור עם גז. למורת רוחי נאלצתי לפנות שוב למוקד ולתאם טכ' מחדש לצורך התקנת התנור.
3. לאחר הפעלת המכונה פעם אחת, בתאריך 10/10/09 הפעלתי המכונה שוב ומיד עם הפעלתה הפסיקה לעבוד. למחרת בבוקר פניתי למוקד לצורך הזמנת טכ' לתיקון המכונה. תואם לי טכ' ליום 14/10/09 בין השעות 14:00-16:00 ושוב לקחתי יום חופש.
לאחר בדיקה, הטכ' הגיע למסקנה כי הכרטיס התקלקל,ואין אפשרות לתקנה ויש להחליפה בחדשה. לפני צאתו מביתי תיאם הטכ' בנוכחותי טלפונית מול המוקד וקיבל את אישורם להחלפה והובטח לי כי בימים הקרובים ייצרו עימי קשר לצורך ההחלפה כלומר לקיחת המכונה שברשותי (התקולה) והחלפתה במכונה חדשה (תקינה).
4. מאחר ומאותו יום (יום ד') לא חזרו אליי, בתאריך 18/10/09 (יום א') פניתי אני למוקד לצורך בירור המועד בו יגיעו להחליף המכונות ולצערי נתקלתי בשירות הגרוע ביותר שקיבלתי בחיי מכל חברה בישראל.
א. ראשית זמן ההמתנה למוקד השירות (שמספרו 074-7222621) הוא אין סופי וארוך מאוד. לבסוף,לאחר המתנה מרובה, משנענתי נמסר לי על ידי נציגת השירות שירן כי :"היא אינה מטפלת בזה ועליי לפנות לשיווק".
ב. לא היה ברור לי מדוע תקלה במכונת כביסה הדורשת החלפתה בחדשה מחלקת שיווק היא המטפלת אך משלא קיבלתי תשובה התקשרתי לשיווק (שמספרו 03-9100435). במשך 4 שעות ניסיתי לתפוס מחלקה זו אך ללא מזל, פשוט לא עונים שם.
ג. חזרתי שוב למוקד השירות, והפעם ענתה לי רעות, אשר לא הסכימה לעזור מאחר וגם היא דבקה בטענה כי אינה מטפלת בהחלפות של מכונות וזהו תפקידו של השיווק ואף הסבירה כי המספר שנתנו לי בשיווק כלל אינו נכון ונתנה מספר חדש (03-9100400) ויש לבקש את נירית היא בטוח תוכל לעזור לי.
ד. כדי באמת לקצר, ולא להלעות אתכם במסחת היסורים אותה עברנו אני ובן זוגי, במשך 6 שעות ביצענו כ-50 שיחות (ברשותנו פירוט שיחות המעיד על כל השיחות) מהטלפון הקווי בבית ומ2 המכשירים הסלולארים שברשותנו בניסיונות לקבל מענה לבעייתנו. שוחחנו עם כל נציגות השירות הקיימות במוקד החל מ-רעות,שירלי, נירית, שני, מרגלית, גל, אורטל, זהבית, שירן, גלית ועדי, אלה רק השמות אותן אנו זוכרים, בוודאי יש עוד.
לבסוף לאחר שהסתבר כי אין בכלל אישור להחלפה, ניתן האישור ונתברר כי הדגם הנ"ל לא קיים בחנות ממנה רכשנו המכונה ולא בשום חנות עודפים אחרת בארץ והוצע לנו הפתרון של לקחת מכונה אחרת או להוסיף 450 ₪ ולקבל מכונה חדשה מאותו דגם.
ה. לאור כל עוגמת הנפש שחווינו בכל פניותנו למוקדים שלכם, הכספים אותם ביזבזנו בשיחות הטלפון הרבות ואובדן ימי העבודה, סירבנו להצעתכם וביקשנו לקבל המכונה החדשה מאותו דגם ללא עלות (מה גם שמבירור באתרי האינטרנט המכונה עולה 2200 ₪). לצערנו, בחברתכם אין מושג ולו הקלוש ביותר מהו שירות ללקוח מאחר ולא הסכמתם להצעתנו.
ו. על כן אני פונה אליכם בדרישה לבטל את עיסקת הקנייה של המכונה ולקבל חזרה את כספי בצירוף 600 שקלים עבור 2 ימי חופשה אותם נאלצתי לקחת ולהעידר מהעבודה, 300 שקלים בגין שיחות הטלפון אותם ביצעתי מביתי וממכשירים סלולריים, 50 שקלים אותם שילמתי למוביל מאחר וסופקו לי 2 מוצרים ולא 1 אחרת ההובלה היתה 100 שקלים בלבד, וכמובן 500 שקלים בגין עוגמת הנפש.
סה"כ מדובר ב- 3350 שקלים אותם אני דורשת לקבל במוזמן עד תאריך 26/10/09, אחרת אפנה לערכאות משםפטיות.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי מלא בגין הרכישה + פיצוי על אובדן ימי עבודה,שיחות טלפון ועוגמת נפש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה