פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מקרר אמנה עם ליקויים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נרכש מקרר אמנה ושולמה תוספת בעבור ציפוי נירוסטה מחברת קריסטל.
המקרר סופק והותקן בבתינו אולם, עם ליקויים מספר –
• כיוון הדלתות לא בוצע כראוי
• ציפוי הנירוסטה לוקה בדיוק ובהתאמה
• בערב הראשון החל המקרר להשמיע כל כמה שעות רעש הדומה לפיצוץ עמום.
פנינו לחברה לתיקון המעוות ועד היום ביקרו אצלנו 4 טכנאים ועדיין לא פתרו את הבעיות.
הפסדנו למעלה מ- 12 שעות עבודה כדי לאפשר להם להגיע ולנסות להתגבר על הבעיות בהתאם ללוחות הזמנים שלהם.
ביקשנו להזמין טכנאי פעם נוספת אולם, הפעם על פי הנוחות שלנו והם מיאנו ואנו נותרנו עם הבעיה.
פנינו לתלונות הציבורשל חברת קריסטל והם נצמדו לעובדות ולא ניסו לפתור את הבעיה.
נראה לנו לא מתקבל על הדעת כי ברכישת מקרר בעלות של 13,000 ש"ח, סופק המקרר עם כל כך הרבה תקלות שעד היום הם לא פתרו אותן ואנו ביזבזנו עוד 12 שעות עבודה שאם נכמת אותן זו עלות נוספת שלא תכננו להוציא.
קיימת אי התאמה משוועת בין מה שהוצג לנו בחנות לבין המקרר שסופק.
אחד הטכנאים שביקרו אצלנו טען כי בעיית הרעש מוכרת להם אולם, הם לא טרחו לגלות זאת בשלב המכירה.
כל שביקשנו זה שלאחר כל כך הרבה ביקורים של טכנאים והפסד שעות עבודה שלנו הם יטריחו את עצמם ויתאמצו להגיע בזמנים שלנו.
כספי סוג הנזק :
להגיע לתקן את הפגמים אבל עפ"י לוחות הזמנים שלנו פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה