איחור בהגעת טכנאי |
נושא התלונה: |
יום שני 26 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להתלונן על אחור של למעלה משעה בהגעתו של טכנאי למתן שרות למכונת כביסה חדשה שנקנתה AEG.המוקד קבע שעת הגעה מ8.00
עד 10.00 בבוקר .
עיקר התלונה היא העובדה שכיוון שפניתי טלפונית למוקד מס פעמים - הם ביקשו מהטכנאי ליצור עמי קשר ,ואכן הוא
התקשר אלי ודיברנו כשלוש פעמים,אבל ממש שיקר במצח נחושה ולמרות שהקפיד לא לציין שעת הגעה מדוייקת , אמר שהוא יגיע רק כמה דקות אחרי
השעה 10 .
מעשית הוא הגיע מס דקות אחרי השעה 11 ,ולאחר שדחיתי פעמים את פגישת העבודה שהיתה לי - לבסוף המטופלים לא חיכו לי ,והפגישה
שלי בוטלה.
לטיפולכם המהיר - אודה .
|
וכספי |
סוג הנזק : |
פיצוי בגין איחור של שעה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|