פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעת טכנאי נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ברצוני להתלונן על אחור של למעלה משעה בהגעתו של טכנאי למתן שרות למכונת כביסה חדשה שנקנתה AEG.המוקד קבע שעת הגעה מ8.00
עד 10.00 בבוקר .
עיקר התלונה היא העובדה שכיוון שפניתי טלפונית למוקד מס פעמים - הם ביקשו מהטכנאי ליצור עמי קשר ,ואכן הוא
התקשר אלי ודיברנו כשלוש פעמים,אבל ממש שיקר במצח נחושה ולמרות שהקפיד לא לציין שעת הגעה מדוייקת , אמר שהוא יגיע רק כמה דקות אחרי
השעה 10 .
מעשית הוא הגיע מס דקות אחרי השעה 11 ,ולאחר שדחיתי פעמים את פגישת העבודה שהיתה לי - לבסוף המטופלים לא חיכו לי ,והפגישה
שלי בוטלה.
לטיפולכם המהיר - אודה .
וכספי סוג הנזק :
פיצוי בגין איחור של שעה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה