פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מירמה כספית במכוון של קשישה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סבתי, אישה בת למעלה מ-80 שנה, רכשה מכונת כביסה של קריסטל. הטכנאי, איתמר, שהביא ובדק את המכונה טען שלא מייצרים היום מכונות עם גלגלים וכדאי לה מאוד לרכוש עגלה בתוספת תשלום של 222 ש"ח על מנת שתוכל להזיזה בכדי לנקות תחתיה ("לחץ" לה על הכפתורים הנכונים, הרי אין דבר חשוב יותר מניקיון לכל סבתא מצויה...). לאחר זמן התברר לה כי במכונת הכביסה יש גלגלים הנישלפים במשיכת ידית, והעגלה שקנתה למכונה מיותרת לחלוטין! כשפניתי בשמה לשירות קריסטל טענה בפני בגסות רוח הנציגה גליה, שאין זו מירמה כלל אלא טיפשות של סבתי שאין היא יודעת שבכל מכונה יש גלגלים, והזנחה מצידי, נכדתה, שלא באתי לראות מה מוכר לה הטכנאי שלהם ביום ההובלה. כמו כן, סרבה בתוקף להעביר את השיחה לאחראית על הטכנאים, רויטל, שאף שהועבר לה מספר הטלפון שלי, סרבה לחזור אלי בנושא. התשובה שקיבלתי היא שאין מה לעשות, לטכנאי קריסטל מותר להציע עגלות מבלי ליידע את הקונים על היותן מיותרות לחלוטין ממש כמו רכישת שני שלטים זהים לטלויזיה חדשה.
כספי סוג הנזק :
היתנצלות ופיצוי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
על פי התיעוד שבידנו מכונת הכביסה נרכשה ב2002 מאז רכישת המכונה ועד היום, לא נרשמה בחברתנו כל פניה שהיא ומכל סוג שהוא.
המכונה מצויידת בגלגלים הנראים לכל. עובדה זו מפורסמת בכל מסמכי הפרסום של המוצר, על כן אין ספק שהמידע היה חשוף וזמין לכל בעת רכישת המכונה
תגובה:
לשקול החלופה, להעמיד את המכונה ללא "מנשאה" על כל המשמעויות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה