פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פגם במכונת כביסה חדשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרס 2009 רכשתי מכונת כביסה קריסטל, לאחר תקופה קצרה התגלה פגם בגומי של מעטפת פתח המכונה. (כתמים הדומים לחלודה). בתאריך ה07.12.2009
הגיע טכנאי וקבע שאין לו כעת גומי והוא יעביר את התלונה הלאה למנהלים.
התקרתי מספר פעמים לשרות קריסטל, ונענתי בתשובות כגון: "נעביר את התלונה הלאה למנהלים", "נחזור אליך בהקדם" או שבכדי להחליף את הגומי תיקון זה הוא בתשלום ולא במסגרת האחריות. נסיונותיי לדבר עם מנהל עלו בתוהו. יש לציין שקניתי עוד מכונת כביסה לנכדתי ב-25.12.2009 דגם זהה לשלי. מאחר שמכונה עדיין באחריות בקשתי היא להחליף את הגומי במסגרת האחריות ולא לחייב אותי משום שאין הצדקה לחיוב הנ"ל. אבקש תשובתכם בדחיפות.
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה