פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע חוסר התייחסות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתחילת נובמבר הזמנו שירות תיקון למדיח תוצרת בלומברג .
ב 17/11/2009 הגיע טכנאי קוד טכנאי 99074 אשר בדק את המדיח .
הטכנאי אשר התחיל לבדוק את המדיח שבר את ברז המים מאחר ולא סגר את הברז הראשי לפני הבדיקה הציף את הבית במים. בבית באותו זמן נכחה בבית אשה מבוגרת כבת שבעים אשר ביקשה ממנו עזרא לניגוב המים קיבלה בתשובהתזמיני את הילדים שלך שיעזרו יש לזכור שמדובר במעל ל20 דקות של זרימת מים עד להפסקת זרימת המים , כל הבית הוצף ונגרם נזקים לריהוט
לבעלת הבית לקח מעל למספר שעות לנגב את כל המים.
הטכנאי בדק את המדיח הגיע למסקנה לתקלה באחד המפסיקים. הטכנאי פירק את המפסק והבטיח לחזור תוך יום יומיים להתקין חדש.
הטכנאי דרש וקיבל דמי ביקור בסך 230 ש"ח למרות שהוא לא תיקן באשמתו.

מאז עבר מעל לחודש וחצי וכל הטלפונים למרכז השירות נענו בתגבות סרק, כל הבקשות לדבר עם משיהו אחראי נענו בהטחה עוד היום יחזור אלכם טלפונית.

ברור לחלוטין שאף אחד לא חזר טלפונית
ביום ראשון 20/12/2009 שוחחתי עם נציגת שירות בשם מרגלית אשר טענה כי הבעיה ידועה יש רישום במחשב ועוד היום מנהל השירות יחזור אליך טלפונית.
עד לרגע זה אף אחד לא חזר .

יש לציין כי מאז המדיח מושבת

אבקש את עזרתכם לזירוז הטיפול מדובר בדגם שנמכר עד היום והחברה חייבת להחזיק חלקי חילוף לפי החוק וגם התיקון חייב להתבצע תוך זמן מוגדר



עוגמת נפש ו כספי סוג הנזק :
תיקון ופיצו שלא חייב להיות כספי על הנזקים וביזבוז הזמן פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה