פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה קריסטל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.02.09 קנינו מכונת כביסה קריסטל דגם BT12699
בתאריך 11.02.09 הגיע טכנאי והתקין את מכונת הכביסה
ביום שבת בתאריך 14.02.09 המכונה התחילה לנזול מלמטה
כאשר היא מבצעת סחיטה .התקלה סודרה והמכונה הייתה בסדר .
לאחר כמה חודשים שוב התקלקלה המכונה הכפתור לא הסתובב כדי להפעיל את המכונה .הוזמן טכנאי שסידר את התקלה אבל לא ידע לסדר את השעון כנראה לא מספיק מקצועי .
בתאריך 23.12.09 שוב המכונה התחילה לנזול ושוב הזמנו טכנאי .זאת פעם רביעית שאחנו פונים לשרות ומזמנים טכנאי. ביקשתי שיגיע טכנאי מקצועי ושיחזור אלי מנהל ועד היום לא חזר אלי .
ביקשתי שיגיע מישהו ביום חמישי(הייתי בבית ) כדי לא להפסיד שוב עבודה בפעם הרביעיתאבל לבחורה בשם דבורה שדיברה איתי בכלל לא היה איכפת ואפילו לא ניסתה לעזור .
רציתי לברר מדוע השירות שלכם כזה גרוע ?
מדוע לא חוזרים ללקוחות ?
ואם לקוח מעוניין לדבר עם מנהל בכיר לא ניתנת לו האפשרות ?
יש לציין שאני מאוד מאוכזבת משירות קריסטל ומאוד מצטערת ששילמתי כל כך הרבה כסף בשביל מכונה שמתקלקלת תוך 10 חודשים 4 פעמים .
אני מבקשת שתחליפו לי למכונה חדשה מפני שלא יתכן שבמשך 10 חודשים המכונה תתקלקל 4 פעמים ובנוסף אנחנו צריכים להפסיד כל הזמן עבודה בגלל שאתם עובדים בשעות שלא נוחות ולא מתאמיות לנו .

מבקשת פתרון מיידי לבעיה.

מירי בנבנישתי
פלאפון : 052-8508226
בית 03-5046559
עבודה :03-7699314
כספי סוג הנזק :
החלפת מכונת כביסה + אחריות נוספת לשנה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה