פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלודה במקרר אמנה יוקרתי נושא התלונה:
אסולין איציק שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשנו מקרר מסוג אמנה כולל קיוסק מים לאחר קבלת המקרר לדירתנו היה בעיה בצנרת .המקרר הוחלף בדגם שונה כי לא היה במלאי דגם כמו שלנו כעבור שנה וחודשים גילנו שבדלת המקפיא יש חלודה .פנינו לחברת אמפא שזאת היתה אחראית לטיפול באחריות ושרות למקרר.שלחו נציג שרות שלמנו ביקור 230 שח ולא קיבלנו שום תשובה במשך שנה שלחנו מכתבים ושום תגובה לא קיבלנו .כולם מנסים להתנהר מאחריות כולל חברת קריסטל שאי יבואנית מקרר זה. איך יתכן שלאחר תקופה קצרה מקרר כזה יוקרתי יחליד בצורה כזאת .קבלנו יחס משפיל שעד היום אף אחד לא טורח לתת תשובה .
כספי סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה