פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות למכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבעלותינו מכונת כביסה בת שנתיים, אך אחריות החברה פגה, המכונה מושבתת מזה שבועיים, במהלכן ניסינו להשגי נציגי שירות, השארנו הודעות, והבנו ממנהל שירות כי לקוחות שאינם במסגרת האחריות (למרות שמשלמים מחיר מלא עבור תיקון טכנאי) נמצאים בעדיפות תחתונה לקבל שירות כדבריו: "רק אם הטכנאי נמצא בסביבה" יש לציין כי אנו גרים במרכז ת"א, כך שלא כ"כ ברור למה זה קשה לתאם טכנאי שבסביבה.
כלל מרכיבי השירות- נציגות שירות, טכנאי ומנהל שירות לקוחות (מוטי) היו בלתי אדיבים ולדעתי הכנה לא ניסו לבצע מאמץ מינימלי ע"מ לרצות לקוח שבבעלותו מכונת כביסה יחסית חדשה
שליחת טכנאי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה