פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח לא תקין נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלומות
לפני כארבעה חודשים קנינו מדיח מתוצרת AEG. נותנת השרות הינה חברת קריסטל. הזמנו שרות והגיע טכנאי על מנת להתקין את המדיח. שאלנו את הטכנאי האם אין צורך להחליף את הצינור המחבר בין הצנרת למדיח ונענו שאין צורך. התחלנו להשתמש במדיח והתוצאות היו לא משביעות רצון בלשון המעטה. הכלים יצאו מלוכלים ורטובים. כעבור שבוע חזרנו הביתה ומצאנו שהמטבח מוצף. הסתבר שהיתה דליפה מהצנרת של המדיח והמטבח הוצף. הפנל של הארון היה רטוב ומוכתם. מאחר והיה יום חמישי לא היתה לנו אפשרות להזמין שרות. מאחר ונאלצנו לסגור את כל המים של הבית (לא ניתן לסגור את הכניסה למדיח בלבד), נאלצנו לסוע למחרת לקנות צינור על מנת להתקינו במקום הצינור הישן שלא הוחלף עם התקנת המדיח. ביום א התקשרנו לשרות קריסטל והודענו להם על הנזילה ועל כך שהמדיח לא מנקה את הכלים ולא מייבש אותם. כעבור מספר ימים הגיע טכנאי. הוא החליף את הצינור לצינור קצר יותר וטען שבכך תיפטר הבעיה. עניין הייבוש השתפר מעט אולם לא לגמרי ואולם הכלים המשיכו לצאת מהמדיח ממש לא מספיק נקיים. התקשרנו שוב לשרות ונמסר לנו שיגיע אלינו מנהל האזור. כעבור מספר שבועות (לפני כחודשיים) הגיע מנהל השרות. הוא טען שהכלים לא נקייים כי אנחנו לא משתמשים נכון במדיח. כשהראנו לו שלאחר השימוש אפילו דלת המדיח נשארת רטובה ומלוכלכת, הוא אמר שאנחנו שמים במדיח כלים עם לכלוך שומני... כשהראנו סכו"ם מלוכלך הוא אמר שהשארנו אותו יותר מדי זמן במדיח, כשאמרנו שמדובר במקסימום שלוש שעות הוא אמר שאסור להחזיק כלים במדיח שלוש שעות בטרם הפעלה וכך היתה לו תשובה על כל טענה שלנו. בסוף הביקור נאמר לנו שהמדיח אולי לא עונה על הציפיות שלנו אבל הוא תקין. עוד נאמר לנו שתוך שבועיים נקבל תשובה בכתב. עד היום, למעלה מחודשיים לא קיבלנו כל תשובה. פנינו לשרות לקוחות של קריסטל באתר שלהם ולא קיבלנו כל תגובה. בנתיים, אנחנו משתמשים במדיח אבל התוצאות רחוקות מלהשביע את רצוננו. אנחנו לא יודעים מה נוכל לעשות מעבר למה שעשינו יצויין כי חשבנו שאנחנו קונים מוצר של AG שהוא יותר יקר אבל אמין והתאכזבנו מאוד מהמוצר ומהשרות. נשמח אם תוכלו לעזור לנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה