פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות - המתנה במשך שעות לשירות תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
לב ארי שנית לב ארי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. לפני כשבועיים פניתי לקבלת שירות על תקלה במכונת הכביסה שלי. בתחילה קבעתי למועד אך הם התקשרו יום לפני ואמרו שלא יכולים בשעות שנקבעו ולכן קבענו שוב לתאריך 10.2.10 בין השעות 08:00-10:00. ביו םא' התקשר נציג החברה וביקש שוב להזיז את הטכנאי ליום ג' 9.2.10. ביקשתי בשעות הערב מאחר ובבוקר אני לומדת ונאמר לי שעד סוף היום יגיע אלי טכנאי בלי להתחייב על זמן. כל אחה"צ ישבתי בבית והמתנתי אך - אף אחד לא הגיע ואף לא התקשר. התקשרתי ביום 10.2.10 המועד שנקע מראש בשעה 08:05 לוודא שהיום מגיעים אלי. ענתה לי מוקדנית בשם שירלי קמס שהעלתה את האחראי של הטכנאים. הנ"ל אמרה לו שלא הגיעו אלי אתמול והיום אני רשומה אבל הטכנאי כלל לא יודע עלי. היא ציינה בפני שאין סיכוי שיגיעו אלי עד השעה 10:00 מאחר ויש להם בעיה עם השירות. ביקשתי את האחראית כשאני כבר מאוד עצבנית מאחר וביטלתי את התוכניות שלי כשהבנתי שלא מגיעים אלי בתאריך 9.2. אך המוקדנית אמרה שהאחראית בשם שני סולומון עסוקה ותחזור אלי עד השעה 12:00 - משמעות הדבר שאני צריכה להמשיך ולשבת בבית עד שמישהו יתייחס לבעיה. לציין שהמוקדנית אמרה שהאחראית בשיחה טלפון - שיחה כנראה שאורכה 4 שעות. לבסוף אף אחד לא הגיע וגם אף אחד לא התקשר. לי יש תקלה במכונה שאינה עובדת כבר שבועיים ובמשך יומיים חברת קריסטל החליטה לייבש אותי בבית ולכבול אותי לבית.
כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מכונה לאלתר ופיצוי כספי בנדרש עפ"י תקנות הגנת הצרכן (אחריות ומתן שירות לטובין), התשס"ג-2003 פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה