פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה קריסטל מדגם BM8006 עם אחריות מורחבת ל3 שנים (הדגם לא זול:3340 ש''ח כולל 3 שנים אחריות) .לאחר תקופת שימוש קצרה שמנו לב שמכונה תקועה באחת מהתוכניות ועובדת שעות ללא התקדמות. טכנאי "תיקן" הת הבעייה (פאם-עובדת רצוף, פאם עם עזרה ידנית).העם זה נחשב מוצר איכותי??? לצערי לא הארכתי הת האחריות והמכונה התקלקלה (לאחר 3 שנים ו5 חודשים!!!) בביקור של טכנאי (230ש''ח) התברר שהתקלקל המנוע ויכול להיות גם כרטיס. עלות התיקון-בין 700 ל1200 ש''ח !!! נאמר לי שיש אופצית טרייד אין. התקשרתי לשירות הלקוחות פעמיים, וכול פעם מפתיחים לחזור אליי תוך 3-5 דקות ולא חוזרים-זה נקרה "שירות החדש מבית קריסטל"??? משפחה עם 3 ילדים קטנים שבוע בלי מכונת כביסה ואין עם מי לדבר! רציתי רק לבדוק אפשרויות רכישה מוצר חדש ו/או מתן הנחה!
זילזול בלקוחות והפצת מוצרים לא איכותים!!!
כספי סוג הנזק :
לפחות החזר כספי עבור ביקור טכנאי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה