|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 03 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מכונת כביסה קריסטל מדגם BM8006 עם אחריות מורחבת ל3 שנים (הדגם לא זול:3340 ש''ח כולל 3 שנים אחריות) .לאחר תקופת שימוש קצרה שמנו לב שמכונה תקועה באחת מהתוכניות ועובדת שעות ללא התקדמות. טכנאי "תיקן" הת הבעייה (פאם-עובדת רצוף, פאם עם עזרה ידנית).העם זה נחשב מוצר איכותי??? לצערי לא הארכתי הת האחריות והמכונה התקלקלה (לאחר 3 שנים ו5 חודשים!!!) בביקור של טכנאי (230ש''ח) התברר שהתקלקל המנוע ויכול להיות גם כרטיס. עלות התיקון-בין 700 ל1200 ש''ח !!! נאמר לי שיש אופצית טרייד אין. התקשרתי לשירות הלקוחות פעמיים, וכול פעם מפתיחים לחזור אליי תוך 3-5 דקות ולא חוזרים-זה נקרה "שירות החדש מבית קריסטל"??? משפחה עם 3 ילדים קטנים שבוע בלי מכונת כביסה ואין עם מי לדבר! רציתי רק לבדוק אפשרויות רכישה מוצר חדש ו/או מתן הנחה!
זילזול בלקוחות והפצת מוצרים לא איכותים!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לפחות החזר כספי עבור ביקור טכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|