פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתקלה וחוסר היענות בכלל נושא התלונה:
פרנקל מיכאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכונת קריסטל 7120 חדשה (חודשיים) עם תקלה בצג D07 (דלת לא סגורה) כאשר הדלת סגורה אינה מאפשרת את פעולת המכונה. טכנאי הגיע 4 ימים אחרי הקריאה (זמן ארוך למי שיש שני חיילים בבית ויותר ממה שמותר בחוק), ולא הצליח לתקן את התקלה באומרו שאולי זה כרטיס או מנוע. כבר 36 שעות לא יצרים איתנו קשר. כאשר חזרתי אל המוקד אמרו שהתקלה בבירור במח' שיווק ויש המלצה להחליף את המכונה. הצלחנו לאחר מאמץ רב לתפוס את שיווק אשר בישרו לנו שהבעיה בבירור ויתנו לנו תשובה (כמו אתמול...). כאשר אמרנו שאת הסיפור הזה כבר שמענו, וביקשנו להעביר אותנו למנהל בדרג גבוה, הגב' טענה שהיא מנהלת השיווק ואין לה מה להוסיף. ביקשנו שיבואו לקחת את המכונה, ואנו כבר נדאג לקנות מכונה חדשה ואחר כך נתבע את קריסטל.זה לא הזיז לה, אבל זה מה שאנו מתכוונים לעשות.
כספי, נצרך להוציא את הכבסה החוצה וכן העלבון בחסר ההתייחסות. סוג הנזק :
החלפת המכונה מיידית פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה