פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות מלקיחת אחריות למוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות י-ם כתובת:
שירות קריסטל י-ם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 02/11/07 רכשנו מקרר אמנה (דלת ליד דלת) בסך 10,000 ש"ח מגל אלקטריק בפתח תקווה. מס' חודשים לאחר קבלת המקרר הופשרו כל המוצרים ביחידת המקפיא יצרנו קשר עם שירות אמפא (עד לפשיטת הרגל השירות ניתן ע"י אמפא ולאחר מכן עבר לקריסטל) ששלחו טכנאי לתיקון המקרר, הטכנאי החליף כרטיס אלקטרוני אולם הבעיה לא נפתרה. לאחר מס' ביקורים ותיקונים שנמשכו חודשיים נוספים כאשר בתיקון האחרון עשו עבודות הלחמה וריתוך במקרר נפתרה הבעיה (כ-3 חודשים לאחר תום שנת האחריות). בחודש 11/09 שוב הופשר המקפיא ועל כן יצרנו קשר עם חברת קריסטל והסברנו שהתקלה קשורה לבעיה הראשונה ביחידת המקפיא אולם חברת קריסטל לא הסכימו לטפל בתקלה במסגרת האחריות (שכבר הסתיימה) וזאת למרות שכל התיקונים שנעשו בעבר ידועים להם. בצר לנו הזמנו טכנאי פרטי שמילא גז ופתר את הבעיה זמנית תוך שהוא מיידע אותנו שיש דליפה בצינור הגז שמקורה בתיקונים ובהלחמות שביצעו אנשי השירות בתיקונים הקודמים ולפי מיטב ידיעתו צריך מיכשור מתקדם לפיתרון התקלה שמצוי אך ורק אצל שירות קריסטל. בימים אלו 3 חודשים בלבד לאחר מילוי הגז התאמתה חוות דעתו של הטכנאי כי יש בריחת גז ושוב הופשר המקפיא, יצרתי קשר חוזר עם שירות קריסטל ושוב הסברתי להם כי הם צריכים לקחת אחריות לתקן את המקרר כי הבעיה נוצרה בתוך שנת האחריות אולם הם מתנערים מכך ומוכנים לתקן במחיר מלא על כל השלכותיו. מיותר לציין את עוגמת הנפש הרבה שנוצרה לנו וההפסד הכפסי שנגרם לנו עקב השלכת מוצרים הלוך ושוב ומה עוד כאשר מדובר במוצר יקר כל כך.
כספי סוג הנזק :
תיקון המקרר או החלפתו פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה