פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות למדיח, אל תזמינו- לכו לטכנאים פרטיים נושא התלונה:
חן לילך שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשבוע שעבר הזמנתי שרות לתקלה שיש לי במדיח. כעבור חמישה ימים הגיע הטכנאי, איתר את התקלה, אמר שצריך להחליף חלק ויש אותו במלאי (התקשר לוודא שיש אותו, ואמר שהמחיר 500 שח לפני מעמ ) גם אמר שיגיע ביום ראשון. הגיע יום ראשון המיוחל.. התקשרתי לקריסטל, אמרו לי שיש אי הבנה, שאין את החלק במחסן והוא לא תיאם איתי כלום, בקיצור- אני לא הבנתי אותו... כנראה שכשיגיע החלק, יתקשרו אליי... ביקשתי לדבר עם הממונה- אז דעו לכם- שלמוקד השירות של קריסטל אין מנהל :-). מוזר... אם לא הייתי מתקשרת, אף אחד לא היה טורח להגיד לי לא לחכות לטכנאי יום שלם.... בקיצור, תקראו לטכנאי פרטי, יהיה לכם יותר מהר, יותר זול, ולא יתייחסו אליכם כמו לזבל. אי אפשר לבחור את סוג הנזק שנגרם, כי לדעתי הם הצליחו בכולם. זרקתי לפח את 230 שח של הביקור, ועכשיו תאמתי עם טכנאי פרטי.

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה