פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון קלוקל של מייבש כביסה קריסטל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
מיבש הכביסה שלי הפסיק ליבש ביעילות.

בביקור הראשון הטכנאי ביקר, בדק וטען שהכל תקין. הוא ניקה לכלוך מאזורים פנימיים. וגבה 230 שח עבור הביקור
לאחר הביקור המייבש היה לפעמים מייבש ולפעמים לא עד שלבסוף הפסיק לייבש בכלל.
קראנו לביקור נוסף. לאחר בדיקה טען הטכנאי שגוף החימום לא תקין. הוא החליף גוף חמום בעלות של 390 שח.
בהפעלה ראשונה של מיכל עם כביסה המיבש לא יבש.
קראנו פעם נוספת לטכנאי. כשהגיע פירק וראה שהרצועה קרועה. ואמר שעלות רצועה 280 שח. שום טענה לאחריות החברה לא נענתה.
אישרתי לו לתקן (למרות שלא הייתי מרוצה). הוא החליף את הרצוע וירד למטה בלי להדגים לי שהמכונה תקינה.
כשקראתי לו למעלה להדגים הוא סירב. עליתי למעלה ובדקתי וראיתי התוף לא ישר והדלת לא נפתחת בצורה חלקה.
לקחתי מגבת רטובה והפעלתי המכונה השמיעה קולות נקישה רמים והטימר התקדם במהירות לכיוון ה-0 .
בבירור המכונה לא היתה תקינה.
כשבקשתי מהטכנאי לקחת את הרצועה שהחליף ולעזוב. הוא התרגז צעק ועזב בטריקת דלק.
התקשרתי למחלקת תלונות אבל אף אחד לא עונה שם (יותר מחצי שעה המתנה!)

איני יכול להשאר יום נוסף בלי מייבש כביסה ולכן:

1. אקנה מייבש כביסה שלא קשור בשום צורה לקריסטל או לשירות קריסטל.
2. מבחינתי החברה ומוצריה מוחרמים ללא קשר למחירם מעתה והלאה.

רונן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי, שיפור שירות עבור לקוחות אחרים (אני כבר לא לקוח). פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה