פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי ומזלזל של שרות קריסטל. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
הצורף 3 חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברשותי מקרר אמנה חדש שרכשתי בחברת אבי סופר ברמת גן.
לאחר זמן קצר שהמקרר היה אצלי החלו להישמע קולות שדומים לפיצוצים וזה במיוחד קורה בלילות כשהמקרר "במנוחה"כנראה.ישנו רעש של תיקתוקים אבל זה לא זה. זה ממש פיצוצים שנשמעים מאד חזק.
היה אצלי טכנאי שאמר לי שהכל תקין במקרר, אבל מכיוון שאני יודעת שלא הכל תקין הזמנתי אותו "בכאילו "לישון אצלי בלילה ולשמוע את הפיצוצים. לאחר שיחות טלפון עם מוקד השרות הגיע אלי מה שנקרא"ראש צוות" שעשה במקרר פעולות שאיני מבינה בהם, אמר שהוא מקווה שפתר את הבעייה ושהוא יחוזר אלי בטלפון לאחר יומים שלושה לשאול אם הכל בסדר הוא גם סיפר לי שכבר היו להם בעיות כאלו שהם טיפלו בהם ונאלצו ללהחליף את המקררים..אז ככה, ראשית המקרר עדיין משמיע קולות נפץ, ושנית הוא בכלל לא חזר אלי כפי שהבטיח. הוא ביקר אצלי ב-12.4.10, חלפו שישה ימים והוא לא עמד בהבטחתו לחזור אלי ב-18.4.10 דיברתי שוב עם מוקד השרות המוקדנית השאירה אותי על הקו ואמרה לי שהיא דיברה איתו - יוסי- ושהוא יחזור אלי. היום 25.4.10 התקשרתי שוב ולאחר שכעסתי המוקדנית אמרה שהיא דיברה איתו (היום) ושהוא יעביר מכתב לשיווק בנושא שלי. ואני שואלת. מדוע אני צריכה לסבול ממקרר שרכשתי במיטב כספי ולא לקבל שרות הולם, ומה זה שיווק? מדוע הוא לא חזר אלי במשך שהועיים לידע אותי על הצעד הבא? מאין לי שהוא יפנה לשיווק אם לא שמעתי על זה ממנו. ומדוע הוא צריך היה לחכות עם היום בכדי שהמוקדנית תספר לי שהוא יפנה לשיווק, מדוע לא עשה זאת עד היום? התחלת הפניות שלי לשרות קריסטל החלו מה-18.3.10 . אודה לכם אם תודלו לעזור לי לפתור את הבעייה . בתודה
טיפול מזלזל ומביש של שרות קריסטל.
וזלזול בתלונתי סוג הנזק :
החלפה מיידית של המקרר הפגום. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה