פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתיש... נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
להלן מכתב ששלחתי למחלקת פניות הציבור ששלחתי לקריסטל ...
לצערי טרם נעניתי ואני עדיין עם מכונת כביסה לא תקינה !!
28/4/10


לכבוד:
קריסטל
מחלקת פניות הציבור
מנהל מחלקת שירות לקוחות

הנדון: יחס מחפיר מצד שירות הלקוחות – בעיה שטרם הסתיימה

שלום רב,

ברשותי מכונת כביסה מסוג קריסטל. המכונה נמצאת ברשותי קצת פחות מ- 5 שנים .
לאחר תום האחריות שמגיעה עם המכונה הארכתי את האחריות ביוזמתי למשך 4 שנים נוספות . תום האחריות בשנת 2011.

בסוף חודש מרס השנה מיד אחרי חג הפסח נוצרה בעיה במכונת הכביסה שברשותי בכך שהיא מקצרת.
לאחר תיאום עם מחלקת השירות הגיע טכנאי לביתי ב- 6/4 וטען שהחוטים נשרפו ויש להחליפם וכך עשה.

לאחר התיקון, המכונה הופעלה ונוצרה בעיה חדשה שהתוף לא מסתובב.
התקשרתי שוב למחלקת השירות ולאחר האשמות שהתקשרתי יותר מידיי זמן לאחר שהטכנאי היה אצלי הסכימו לפתוח לי קריאת שירות ותיאמו איתי ביקור טכנאי לתאריך 25/4. הגיע טכנאי שטען שאני לא יודעת לכבס ומה פתאום אני מכבסת בגדים כאלה ותוכנה כזו וכי לא רואה בעיה במכונה.
למרות תחנוניי שינסה להפעיל את המכונה עם אותה כמות בגדים שאני ניסתי לכבס כהוכחה לכך שהתוף לא מסתובב הוא לא הסכים הכניס מחצית מהכמות למכונה ו"הנה הכל בסדר"
מייד לאחר שהטכנאי יצא מביתי ניסתי להפעיל את המכונה עם אותה כמות בגדים שלטענתי התוף לא מסתובב , ונוכחתי לדעת שהמכונה לא תוקנה .
התקשרתי למוקד השירות והטכנאי יצר איתי קשר והדריך אותי איך כן לכבס לפי מיטב ידיעתו.
הפעלתי את המכונה לפי הוראות הטכנאי ( הפוך מחוברת ההדרכה המצורפת למוצר ) עם מחצית הקיבולת שלה עפ"י מה שרשום עליה, ולאחר כשעה של עבודה היא מקצרת שוב.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות ולאחר שהסברתי להם את הבעיה אבחנו ע"י מחלקת השירות כי המנוע הוא הבעייתי , והזמינו עבורי מנוע חדש .
התקשר אליי הטכנאי (שלא מזדהה בשם) שהיה אצלי בשעות הבוקר וגם הוא אבחן את התקלה כי המנוע של המכונה לא תקין ויש להחליפו וכבר דיבר עם הממונה עליו שיזמין מנוע בדחיפות והובטח לי ע"י הטכנאי שבאחריותו שכל עניין התיקון יסתיים עד ליום רביעי.
פניתי ביום ג' 27/4/10 למחלקת השירות בכדי לוודא איפה עומד העניין והובטח לי שביום ראשון יגיע אליי טכנאי אבל יתקשרו אליי לתיאום. אמרתי להם שזה מאוחר מידיי עבורי מאחר והמכונה לא תקינה מפסח !!! תוך זלזול וניסיון להשתיק אותי תוך כדי דיבור בישו ממני להמתין כי ממש בעשה הקרובה יתקשרו אליי לתאם .
ביקשתי שייצרו איתי קשר בהקדם על מנת לתאם התקנה מוקדמת יותר.

היום יום רביעי 28 אפריל 2010 התקשרתי למחלקת השירות ונמסר לי שיש טכנאי בדרך אליי בכדי לפרק את המנוע !!! לאחר סירוב מצידי לקבל את השירות מאחר ואין לי אפשרות שוב לצאת באמצע העבודה בכדי לקבל את הטכנאי שלכם ביקשתי שיגיע לאחר השעה 17:00 או ביום שישי . הטכנאי פשוט צחק לי בפרצוף וטען שאין סיכוי שהוא יעבוד בשעות כאלה בשבילי??!!
חשוב להדגיש כי לא הייתי מוכנה לקבל שירות מאחר ואף אחד לא מוכן לתת לי תאריך לסיום העניין באורח פלא שום דבר לא תלוי בהם הם שולחים את זה וההוא מתקן ואח"כ מביאים את זה ואח"כ מתאמים ואח"כ מגיעים .... תאריך לסיום העניין אין
לא הסכימו במחלקת השירות לתת לי לדבר עם מנהל או עם מחלקת פניות הציבור או לחילופין לתת לי את מספר הפקס .
לא הסכימו לכוון אותי לטכנאי שאיתו דיברתי, אותו אחד שהבטיח לי שהעניין יסתיים עד ליום זה
והיו עסוקים בלהשמיץ אותי בכך שאני לא מוכנה לקבל שירות .


אני דורשת מכם בזאת לטפל בעניין בדחיפות .
לא ייתכן שצריך להגיע אליי הביתה 4 פעמים בלי לתקן את הבעיה.
אני כבר למעלה משלושה שבועות ללא מכונת כביסה .
יש לי ילדים קטנים בבית ואין לי אפשרות להגיע לפתרון אחר חוץ מלתקן את המכונה בדחיפות.


להמשך טיפולכם הבהול!!!

גל 054-6310034

בזבוז זמן,עלבון, כספי סוג הנזק :
רק שיהיה פתרון לא משנה מה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה