פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קריסטל גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.4.10 קניתי מקרר אמנה עם בר קרח בקריסטל עודפים בנשר מתצוגה, המקרר הגיע למחרת -בלי חוברת הדרכה וצינור ופילטר ואמרו לי להתקשר לשירות קריסטל כדי שטכנאי יחבר את בר הקרח, קבענו תאריך ואמרו לי לחבר ברז שלושת רבעי צול ובתאריך והגיע טכנאי ולא היה לו צינור ופילטר הוא אמר שלא ידע כי זהו מקרר מתצוגה והלך כלעומת שבא
אחרי שמחיתי על בזבוז יום עבודה אמרו לי שטכנאי יגיע למחרת דבר ראשון על הבוקר, ולמחרת חיכיתי כמה שעות והלכתי לעבוד בלי שהוא יגיע (הוא הגיע בצהרים ועוד צעקו עלי שלא חיכיתי לו) קבענו עוד יום הפעם הגיע טכנאי-איש מחירות ששיגע לי את השכל לקנות ולקנות ולקנות הוציא ממני די במרמה כסף על פילטר שלא רציתי "אבל גברת אני כבר כתבתי את הקבלה" ואז הלך בלי לחבר אותי ואמר חסר מחבר -לכי תקני מחבר מהשלושת רבעי צול שהתקנת ...
אחרי 3 ימי חופש ומקרר שעדיין בלי בר קרח - מה עושים?
אני כבר לא יכולה לקחת ימי חופש המקרר לא מחובר אין לי הדרכה אין חוברת ובשירות קריסטל לא מקשיבים לא נחמדים ולא עוזרים בכלל!!!!
אני רוצה פיצוי כספי על הכסף שהוצא ממני ועל ימי העבודה המבוזבזים ועל כך שהזמן עובר ואין לי בר קרח (שרק בגללו רציתי מקרר זה) מה עושים????
כספי סוג הנזק :
כסף התנצלות וחיבור לקרח במיידי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה