פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות ואדישות כלפיי חולת סרטן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד השרות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 13/5/2010 טילפנו לחברה על כך שיש לנו בעיה במכונת כביסה מסוג AEG שהיא לא סוחטת ושיש לנו ביטוח דרך חברת אמפא הסבירו לנו שאמפא פשטה רגל וביקור טכנאי כרוך בתשלום של 120 ש"ח הסכמנו אין ברירה.... טכנאי אכן הגיע יום שישי למרות שהתקשר בבוקר להגיד שבשעה הקרובה הוא מגיע אבל הגיע רק אחרי כמעט שלוש שעות לא משנה לא נורא ,טיפול של רבע שעה בערך הכולל החלפת משאבה וקבלת תשלום כמתבקש 120 ש"ח.
לאחר שעתיים שהטכנאי הלך ניסינו להפעיל את מכונת הכביסה וזה היה כמו לנסות לשגר חללית תקלה חדשה לגמרי שכנראה נבעה מהתיקון לצערנו שרות קריסטל כבר היה סגור ולכן המתנו להיום יום ראשון בבוקר.
אימי התקשרה וענתה לה בחורה בשם מרגלית אימי הסבירה לה את הבעיה ושהטכנאי חייב להגיע היום כי למרות שהיא חולה היא תדחה את הרופא למחר אבל מכיוון שיום שני היא חייבת להגיע לבית חולים לכימוטרפיה והקרנות זה באמת חייב להעשות יום ראשון.
לאחר שאימי צעקה והתווכחה עימה ואתם יודעים כמה זה בריא לחולת סרטן לצרוח מעצבים עד כדי דמעות בניסיון לקבל קצת הבנה במיוחד לאחר שהגברת מרגלית עונה לה כימוטרפיה לא עושים כל יום ... יפה בקריסטל מעסיקים רופאות אונקולוגיות...
השיחה נותקה בכך שתמתיני עד חמש יתקשרו אליך שעה לפני וחבל אולי כבר עכשיו יש מישהו באזור אני ינסה לשלוח אותו עכשיו. ברור לכם שהטכנאי לא הגיע וכאשר אני ניסיתי לדבר עם מוקד השרות נתקלתי בעקשנות שאין כמותה למנהל שרות לא הצלחתי להגיע ענתה לי בחורה בשם אלונה שהיא אינה מוכנה להעביר אותי למנהל שרות והיא הכתובת היחידה היא פשוט השאירה אותי עם מוזיקת ההמתנה לאחר ניסיון חוזר הגעתי לתמי שסיפרתי לה את הסיפור היא אמרה לי בפשטות אין לי מילים.... גם היא הייתה בשוק אבל עדיין זה לא עזר לי תמי בסיום השיחה הבטיחה לי שאחד המנהלים יחזור אליי ואכן חזרו אליי אבל לא מנהל מי שחזרה אליי הייתה שוב מרגלית שהאשימה את אימי בכך שהיא משקרת וטכנאי יבוא ביום שני בין 8-12 כמו שאמא שלי ביקשה ??? איך אמא שלי תבקש את זה ? כי אם היא רק הייתה טורחת להקשיב לנו היא הייתה מבינה שלא יהיה אף אחד בבית ביום שני מכיוון שאנו בבית חולים לטיפול לאחר שכבר לא יכולתי ולצערי האטימות שלהם הביאה אותי עד כדי יאוש ולפסים נמוכים לאחל לה את הדברים הכי נוראים שיש הבנתי שאין עם מי לדבר ולא יעזור כלום ניסיתי להתאפס ואפילו הצעתי תשלום נוסף לטכנאי שיבוא באופן פרטי בשעות הלילה ביקשתי לפחות שיזיזו את השרות של יום שני מאחד עד ארבע שאולי נצליח עוד להגיע גם זה נתקל בתשובה של חכי למחר נראה מה יהיה ביקשתי אולי בשמונה בבוקר יבוא לתקן ונוכל להמשיך בעיסוקנו גם נתקלתי בסרוב הסברתי לה שבכל מקום שמסבירים על הבעיה והמחלה כולם משתדלים לעשות את המקסימום לעזור ולא בכוונה למרוח ולהטעות אבל כמובן שגם זה לא עזר לי הרי בסופו של דבר הם עושים מה שמתאים להם ולא משנה מה צורכיי הלקוח שבמקרה זה באמת נזקק לעזרה.. לא מספיק מה שאנחנו עוברים צריך גם להתמודד עם אטימות ואדישות של המוקדניות בחברת קריסטל.
כנראה שבקריסטל עובדות רופאות אונקולוגיות שיודעות מה טוב ובריא ללקוח
כנראה שבקריסטל לא שמעו על מתן עזרה לאדם
כנראה שבקריסטל מלמדים את המוקד שרות להיות אדישים ואטומים
כנראה שקריסטל פשוט גרועים
זה בינתיים להיום יום ראשון אני מוכנה להתערב איתכם שגם מחר יום שני לא נראה את הטכנאי בטוח שהוא יגיע בשעה שאנחנו לא נהייה בבית וזה יהיה עוד יום מאז יום חמישי ללא מכונת כביסה.

לשיפוטכם...
עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה