פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הגרוע ביותר למקרר הזוועתי ביותר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
פניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 6 שנים רכשנו לחמותי וחמי מקרר גדול דלת ליד דלת של אמנה על מנת שיהיה נוח ומרווח לכל הבישולים. תוך חודשים ספורים החלו להישבר המדפים בזה אחר זה. המדפים הוחלפו רק לאחר ויכוחים רבים עם השירות.
לא עברה חצי שנה וקירות (כן, כן, קירות המקרר) המקרר נשברו !!!!! אציין שחמותי אמנם בשלנית אבל היא לא מעמיסה על המקרר והמקרר בכל זמן נתון לא דחוס במוצרים ובמשקל רב. בטח ובטח לא מספיק אוכל שקירות !!! המקרר ישברו !
שירות קריסטל "האדיבים" לא ששו להחליף מקרר כי זה לא מדפים שאפשר להחליף אלא את המקרר כולו. לא עזרו ויכוחים ולא עזרו תחנונים. מה כן עזר, תשאלו ? מכתב מעורך דין !!! לאחר המכתב קיבלנו מכתב חוזר מחברת קריסטל ש"לפנים משורת הדין הם מוכנים להחליף את המקרר".
החלפנו למקרר קטן יותר (הדגם ההוא במפתיע אינו משווק יותר) ולא דלת ליד דלת ומשום כך הבטיחו לנו אחריות מלאה למוצר כאילו קנינו אותו עכשיו. חשבתם שנגמרו הצרות ???? אז חשבתם !!!!
המקרר הפסיק לעבוד והמאווררים שלו שבקו. הוזמן טכנאי והלה טען שבגלל שלא קנינו שקע הגנה שלהם (של שירות קריסטל) אז המקרר שבק......(רק שהיה שקע הגנה אבל לא של תדיראן המיוצגת על ידי קריסטל). ניחא, אמרנו....נקנה שקע שלכם ...230 ש"ח החליפו ידיים ושקע הותקן והמקרר תוקן.
אלא שחצי שנה אחר כך קרתה אותה תקלה בדיוק !!!!! וגם אז הוזמן טכנאי שנאלם דום אל מול שקע ההגנה שלהם והטענה שהצגנו בפניו אודות התקלה החוזרת.
לא משנה...תוקן והכל בסדר ...אפשר לחזור לחיים נורמלים ?????
אז"ש= אז זהו שלא !!!!
נשבר שוב והפעם במקרר החדש המדף התחתון, זה שמעל המגירות. הלכתי לשירות ונאמר לי שאין מדף בארץ ושיזמינו לי. דיברתי עם חאתם מהמחסן בצ'ק פוסט. במשך כמעט שנה וחצי אני רודף אחרי מדף כשבפעם האחרונה כבר עליתי למנהל מעל למחסן בצ'ק פוסט והוא הבטיח שזה יגיע במרץ !!!! ממש מבדר המנהל הזה. כי נחשו מה לא הגיע במרץ לארץ ?????? אבל גיסי החכם בלי לגשת לקריסטל "הכל כך טובים בשירות" פשוט הלך לחנות חלקי חילוף וקנה את אותו המדף שלא אמור להיות בארץ בפחות כסף ואורגינלי של אמנה (רשום על הקרטון). ומי יצא חמור ? אני. למרבה האירוניה כחודש אחרי מתקשר אליי חאתם להודיע לי ברוב כבוד שהמדף שאני מחכה לו כמעט 18 חודשים....הגיע. תודה רבה לך חאתם ותודה מיוחדת למנהל הסניף שמעליך על הזמן שלא !!! הקדשתם לי, על השירות שלא!!! נתתם לי ועל המחיר שרציתם "להכניס" לי.
עברה שנה וחצי בערך ועכשיו שבק חיים המדחס (מי אמר שמשעמם עם מקרר אמנה). הוזמן טכנאי והמקרר שלא מזמן פגה אחריותו, הסתכל על הטכנאי והטכנאי הסתכל על המקרר וביחד החליטו להכניס לנו את האלמנט !!!
הטכנאי פלט בנונשלנטיות "2000 ש"ח להחליף את המדחס" וכמי שידע מה תהה תגובתינו..הסתובב והלך.
התקשרתי לפניות הציבור, שוחחתי עם רעות ושיטחתי לפניה את שלל טענותיי וחווית השירות והמוצר הקלוקלת בעיני. רעות בחרה להכניס לי מילים שלא אמרתי לפה ולדבר עם אופיר שהוא אחראי על איזור צפון בשירות שהואיל ברוב טובו לתת לי הנחה של 10 אחוזים שמביאה אותי לשלם 1800 ש"ח.
אני חושב שזה ממש ביזיון מה שקרה לקריסטל ועל אמנה אני כבר לא מדבר כחברה כי היא פשוט לא חברה רצינית וסתם תשלמו המון כסף למקרר שלא מצדיק את קיומו.
פעם היית אומר שירות קריסטל= שם נרדף לאמינות ואיכות השירות והיום ???
תשפטו בעצמכם.
לא ייתכן שמקרר שחי בבית בתנאים נורמליים לחלוטין יישבוק חיים לאחר שלל תקלות במשך 3-4 שנות קיומו. יותר גרוע מכך, לא ייתכן שקריסטל לא תיקח אחריות על מוצריה ולקוחות פשוט ייסבלו מסיוט של קניה ולא מחווית קניה !!!!
אני הבטחתי לרעות מפניות הציבור ולאופיר המנהל הצפוני :
אני אקח את זה לעיתונות ומעל לכל אני אקח את זה לבית משפט. כל כך הרבה לקוחות נופלים כאן בין הכיסאות שאני לא מאמין שיש כאן כיסאות, רק בור גדול אחד שמפילים אליו את כל הלקוחות. לא אפשרי שיהיו לי כל כך הרבה חוויות רעות ממוצר אחד עם שירות לקוחות אחד. פשוט זוועה.
אני מעוניין לקחת את זה לא לתביעות קטנות אלא לתביעה גדולה ואם יתאפשר לי אז לייצוגית. על כן אם תרשה לי הנהלת האתר אפרסם כאן את כתובת המייל היעודית לכך.
עוגמת נפש, טירטור, בזבוז זמן, כספי, נפשי. סוג הנזק :
החלפת המדחס, התנצלות רבתי. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה