פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות במקרר אמנה בתקופת האחריות - רעשים נושא התלונה:
אוחנה אייל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הצורף 3 א.ת. חולון כתובת:
מוקד שירות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רעשים במקרר אמנה פריזר תחתון – מהרגע שקיבלנו אותו המקרר הרעיש בצורה מחרידה ,כשדיברנו עם השירות נציגת השירות הורתה לנו לכוון את המקרר למס' "3" והיא אמרה בגלל שהמקרר חדש הוא בד"כ גם מרעיש,היינו סובלניים והרעש רק החמיר,לאחר תקופה שוחחנו שוב עם שירות קריסטל על אותה בעיה של רעשים ,שלחו אלינו טכנאי כדי שיטפל בבעיה,הטכנאי שהיה ניתק חלק מהמקרר ואמר שאת הניתוק של החלק הזה מבצעים בהתקנה של המקרר – מה שלא בוצע ,הרעשים שוב חזרו ,היום כבר שנה אחרי אנחנו עדיין "תקועים" ומאוכזבים מהמקרר ,החלטנו להרים טלפון שוב לשירות קריסטל ,נציגה בשם אסתר מהשירות אמרה לי שתוקף האחריות פג ועלי לשלם על עליות הביקור וכיוצא בזה ,אמרתי לה שלא ידעתי שאם אני "תקוע" עם אותה תקלה מאותו רגע שקיבלתי את המקרר עלי לשלם על ביקור הטכנאי גם שפג האחריות לפני כיומיים מה גם שעל מערכת הקירור של המקרר קיבלתי 8 שנות אחריות.
חוסר שקט בבית סוג הנזק :
טיפול במקרר ע"מ פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה