פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת פרטים בעת הזמנת שרות נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שרות לקוחות ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפי כשנה וחצי רכשתי מכונת כביסה של קריסטל, הצטרפתי לביטוח דרך טכנאי השרות שהתקין את המכונה אשר אמר כי הביטוח מכסה כל נזק!
ב-7/7/10 הזמנתי שרות דרך המוקד הטלפוני, הסברתי מה הבעיה, שוחחה איתי בחורה בשם סימה אשר אמרה כי רואה שיש ביטוח ולכן אין על מה לשלם, תיאמה לי טכנאי ליום ראשון (שגם את זה הם דחו ליום שני) ביום שני הטכנאי מתקשר ואומר לי שיש תשלום של 400 ש"ח בגין החלפת הדלת+165 ש"ח בגין ביקור מתקין?? כששאלתי אותו על מה, אמר לי כי כבר עידכנו אותי טלפונית- שקר וכזב!!!
חזרתי למוקד שרות ונענתי ע"י בחורה בשם ויק, בחורה חצופה ולא שרותית כלל! לא ברור לי על מה שילמתי אם אני מקבלת כזה שרות! אותה ויק היתה כ"כ מקובעת בתשובות שלה עד שלא ניסתה לעזור לי ואיימה בניתוק השיחה ושליחת הטכנאי מביתי, ניתקתי את השיחה וחייגתי שוב, ענתה לי בחורה בשם סמדר, ביקשתי ממנה שסימה תחזור אליי מאחר והיא זו שטיפלה בי בפעם הראשונה. חשוב לציין שאף אחת מהן לא הועילה בטובה לבצע הקשבה לשיחה בעוד הן אומרות שכל השיחות מוקלטות, לא הסכימו להעביר אותי לאף בכיר ובכך אני נותרת חסרת אונים מול חברה שאטומה ללקוחותיה וללא מכונת כביסה. אני עדיין מחכה לשיחת טלפון מנציגת השרות-סימה.
כספי סוג הנזק :
ראשית שיעשו שם ארגון מחדש וילמדו לתת שרות טוב, שנית שימצאו פתרון לבעייתי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה