פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבער מוכתם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני קניתי כיריים גז מנירוסטה של חברת De Dietrich עם 5 להבות, קיבלתי אותם לפני כחודש, פעלתי לפי ההוראות ואפילו את ההרכבה עשה טכנאי הגז של פזגז למרות שאמרו לי שאני יכול להרכיב בעצמי.

לפני כשבוע נוצר לי כתם על המבער האמצעי, לא נשפך כלום על המבער - זה קרה רק מעצם הבישול, הזמנתי שירות של קריסטל וכשהטכנאי ראה זאת הוא החליט להחליף ואתמול הוא הגיע שוב והחליף לי את המבער.
אתמול בערב בישלנו שוב על המבער האמצעי, נשפכו עליו מעט מים ומעצם היותו דלוק המים התייבשו די מהר והשאירו כתם על המבער, כאשר התקשרתי לשירות של קריסטל הנציגה שירן אמרה לי שלאחר שיחה עם הטכנאי שהיה אצלי - יצחק הם הגיעו למסקנה שלא מחליפים פעם שנייה ואין פיתרון בנושא ושהם לא יודעים מה כבר אני עושה עם הכיריים, לא יודע מה כבר אפשר לעשות עם כיריים (חוץ מאשר לבשל/לחמם אוכל.

היא טענה שאני צריך לנקות אותם רק עם חומר מיוחד לנירוסטה ושכל חומר אחר יהרוס לי אותם (למרות שהמבער לא עשוי מנירוסטה, רק הכיריים עצמם).

קניתי את הכיריים ממיטב כספי יחד עם עוד ארבעה מוצרים עם אחריות של קריסטל ולפי הטיפול בכיריים אני מתחיל לחשוש לשאר המוצרים במקרה של תקלה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
החלפת המבער. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה