|
|
|
|
|
|
תקלה במכונת נביסה |
נושא התלונה: |
יום שני 09 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 12 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
המכונה לא הוציאה את מיי הכביסה .הזמנתי טכנאי הגיע ביום רביעי טכנאי לא מנוסה- לא כלכך התמצא במה שקורה עם המכונה.לא הצליח לתקן הבטיח מיד שיזמין טכנאי בכיר.עד היום לא הגיע ולא התקשר אף אחד. למרות הטלפונים הרבים שהתקשרתי כדי לזרז את הענין.
אין אפשרות לדברעם אחראי או מנהל- רק טלפניות.
אנחנו משפחה ברוכת ילדים והעדר מכונת כביסה למעלה משבוע יצר לנו עומס של לפחות 20 מכונות כביסה.
לא יתכן שאני אשלם על אחריות ולא אקבל שירות נורמלי בזמן סביר.!
תודה רבה מראש.
|
בזבוז זמן וכסף לנסות לכבס בהצלחה |
סוג הנזק : |
מכונה חדשה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|