פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמנה של קריסטל עם תקלות חוזרות ונישנות! שירות גרוע של חברת קריסטלde נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

קניתי מקרר אמנה לפני כשנה בחנות קריסטל עודפים בנשר.
לצערי הרב המקרר לא נתן לי יום אחד של נחת. המקרר תוקן מספר רב של פעמים ולבסוף הוחלף וגם במקרר שהוחלף ממשיכות להיות בעיות חוזרות ונישנות.

תחילה נטען על ידי הטכנאי שיש במקרר סתימות גז. לפני כשבוע ביקר בביתי טכנאי נוסף של החברה שטען שיש חוסר גז במקרר. הטכנאי הפשיר את הקרח אולם הבעיה לא נפתרה. אחר כך הוא מילא גז במקרר והכל התחיל לעבוד אולם טען שיש בריחת גז ממקום מסויים ואמר שהבעיה תחזור עוד כחצי שנה שוב. הדבר הנ"ל בלתי מתקבל על הדעת ומשדר חוסר אמינות משוועות של חברת קריסטל.

מיותר לציין שנגרם לי ולמשפחתי נזק מהמקרר הנ"ל והרבה מזון שנשלח לשווא לפח.

בחברה לא מתייחסים לטענות שלי ואני רוצה לקבל מקרר חדש או את כספי בחזרה. קצה נפשי מהפתרונות של חברת קריסטל שלא נותנת לי פתרון ממשי לבעייה.

בכבוד רב,
ערן אברהם
בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :
להחליף במיידית את המקרר למקרר חדש! פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה