פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מקרר חדש שהתקבל עם תקלות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/10/10 רכשתי מס' מוצרים מבית קריסטל כולל מקרר של חברת אמנה בסניף פ"ת ברח' הסיבים 19 קרית מטלון.
המוצרים נרכשו כנגד שובר של אתר "מתחתנים".

המוצר הגיע בתאריך 4/10/2010 לקיבוץ מעלה חמישה.
באותו יום התגלו מס' תקלות במקרר: מנורה לא תקינה, רעש מחריד (בדומה לרעש של טרקטור), קילוף בצבע של המקרר בדלת העליונה (שלטענת השרות זה יהיה בכל מקרר שנזמין) מקרר מלוכלך כולו מבפנים (מה שבדרך כלל קורה למקרר ישן שעומד בחוץ או בתצוגה), שריטות במס' חלקים של המקרר.
אציין שהתקלות הנ"ל לא התגלו כאשר המוביל היה בדירה, יש מצבים שמגלים דברים רק אחרי.
המוביל השאיר תעודת משלוח (אציין שטעו בשם שלי ורשמו רונית במקום רינת, וזה גם מה שמופיע במחשב של השרות).

פניתי לשרות של קריסטל והם שלחו טכנאי שהגיע בתאריך 11/11/10 בשעות אחה"צ וטען שהתקלות ניתנות לטיפול.
לא נראה לי שמלכתחילה ארכוש מקרר חדש עם תקלות שונות ומגוונות לאחר שהשקעתי כסף רב, גם אם הן ניתנות לטיפול.
היות ואני מעוניינת במקרר חדש, הטכנאי הגיש דוח לראש הצוות בבוקר שלמחרת 12/10/10.
בתאריך 12/10/10 התקשר אלי שלמה דוידיאן מנהל הסניף בירושלים, שניתן לטפל בתקלות, והיות ואני מעוניינת במקרר חדש, הטיפול אינו של השרות, וציין שאם הבעיה היתה טכנית ולא ניתן לטפל, היה אפשר לספק מקרר חדש.
והופניתי לחנות ממנה רכשתי את המוצר ובמקביל אמר שידבר עם זהבית מהשיווק.
פניתי לדני מנהל מח' התצוגה בחנות בפ"ת, אשר הפנה אותי חזרה לשיווק.
התקשרתי למח' השיווק במהלך כל היום (ב-12/10/10) ולאחר נסיונות רבים, הצלחתי להשיג ולדבר עם בחורה בשם שרי.
הצגתי לה את הבעיה מחדש והבהרתי לה את עמדתי ואמרה שהיא תעביר את הטיפול חזרה לשרות ולאחר בדיקה, צריכים לחזור אלי טלפונית.
עברתי מספיק נציגים ולא קיבלתי שרות נאות, אחד מעביר לשני את התלונה ואף אחד לא לוקח אחריות.
אציין שאני לא מעוניינת בזיכוי או בביטול עסקה, אלא אם לא תהיה לי ברירה ולבסוף אבטל את העסקה.
הנני מעוניינת לסיים את הנושא ולקבל מוצר תקין וחדש.
מקרר חדש עם תקלות סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה