פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מקרר פגום< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מרץ רכשנו מקרר מדגם AM2558T.
מהימים הראשונים ניתן היה לשים לב שהמקרר אינו עובד כפי שהוא צריך לעבוד (זו אינה פעם ראשונה שאנו משתמשים במקרר).
המקרר נזל, במקרר הייתה לחות מרובה כתוצאה אוכל טרי התקלקל לאחר מספר ימים, פירות וירקות נרקבו לאחר יום ועוד, הפלסטיק שהמדפים עשויים ממנו החל להתנפץ לאחר כחודש.
לכן, פנינו אל שירות הלקחות של חברת קירסטל ונאמר לנו שבחוץ מאוד חם ולכן המקרר עובד בצורה כזאת. כמו שנרשם לפני זה, זה אינו המקרר הראשון שברשותנו אבל זו פעם ראשונה שאנו רואים תופעה זו במקרר.
תשובה זו לא סיפקה אותנו והתעקשנו על בדיקת טכנאים. בחודש יולי הגיעו אלינו הטכנאים פעמיים, טענו שהכל תקין במקרר ולא ביצעו שום עבודה או תיקון, וגם לא השאירו דף תיקון או ביקור כלשהו.
לאחר פנייה נוספת לשירות הלקוחות, שכן המקרר לא תקין וגורם רק לנזק הגיעו שוב פעם הטכנאים בחודש אוגוסט הפעם מלווים בראש צוות טכנאים, ראש הצוות המליץ לשים בתא הקירור שקית ניילון למניעת בריחת אוויר, האם זה פתרון למקרר בין 4 חודשים ?
למחרת התקשרנו שוב הפעם לשירות הלקוחות, נשלח עוד פעם טכנאי בפעם הרביעית, פירק את המדפים בפנים, מה שלא חזר להיות כשהיה ועוד פעם לא הייתה שום תוצאה או תיקון של המקרר החדש.
ושוב הפעם התקשרנו לשירות הלקוחות, הנציגה אמרה שעליה ליצור קשר עם הראש צוות ושהם מטפלים בעניין ושעלינו לחכות 48 שעות לתשובה. השיחה התבצעה בחודש אוגוסט בתאריך 22.
היום אנחנו כבר ב 21 לאוקטובר, עדיין מחכים לשיחת הטלפון מאותה נציגת השירות !
המקרר ממשיך לעשות את אותן הבעיות וזה אף מחמיר.
בנוסף בכל אותם הימים שכל הטכנאים ביקרו אצלנו זה היה בשעות הבוקר מה שדרש מאיתנו לצאת מהעבודה ולהפסיד שעות עבודה.
כמו שציינתי מקודם אף טכנאי לא השאיר אצלנו מסמך כלשהו על ביקור שלו.

מה שנעשה פה זו עוגמת נפש אחת גדולה ואכזבה עוד יותר גדולה מחברת אמקור ומשירות לקוחות קריסטל .

מבקשים את עזרתכם בדחיפות, כי הזמן מתקדם ואין תוצאות.

תודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר למקרר חדש ותקין . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה