שרות לקוחות בבית הלקוח |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הצורף 3 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביקשנו שרות להחלפת מגירה במקרר אמנה.פעם ראשונה שהשרות נקבע, הנציג לא הגיע ולא הודיע על ביטול. פעם שניה שקבענו, הנציג הגיע עם החלק הלא נכון (מגירה שמאלית במקום ימנית). הבטיח שיחאמו איתנו שוב (לאחר איבוד 2 ימי עבודה..).אף אחד לא יצר קשר, צלצלנו לפני כחודש, הוסבר לנו שהחלק חסרו יגיע בסוף אוקטובר.עדין אף אחד לא ייצר קשר ואנחנו ללא מגירה בקרר..
|
חוסר נוחות בשימוש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|