פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות בבית הלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשנו שרות להחלפת מגירה במקרר אמנה.פעם ראשונה שהשרות נקבע, הנציג לא הגיע ולא הודיע על ביטול. פעם שניה שקבענו, הנציג הגיע עם החלק הלא נכון (מגירה שמאלית במקום ימנית). הבטיח שיחאמו איתנו שוב (לאחר איבוד 2 ימי עבודה..).אף אחד לא יצר קשר, צלצלנו לפני כחודש, הוסבר לנו שהחלק חסרו יגיע בסוף אוקטובר.עדין אף אחד לא ייצר קשר ואנחנו ללא מגירה בקרר..
חוסר נוחות בשימוש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה