פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי מדיח כלים של חברת "דה-דיטריש" - באחריות מלאה של חברת "קריסטל". לפני כשבוע המדיח החל להרעיש מאוד חזק בכל פעם שהפעלתי אותו. הרעש מתחיל לאחר כ- 20 דקות וזאת מתוך שעה וחצי של הדחה, ס"הכ שעה ועשר דקות של רעש. כאשר הטכנאי הגיע לביתי הסברתי לו שהמדיח מרעיש כעבור עשרים דקות. תגובתו בציטוט: "אז מה נראה לך, שאני עכשיו אשב פה עשרים דקות ויחכה לרעש, מבחינתי המוצר תקין לחלוטין". תודה לחברת קריסטל על האחריות ההוגנת והשירות הסבלני.
עלבון סוג הנזק :
שיתקנו את הבעיה או שיחליפו את המוצר. פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה