|
|
|
|
|
|
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 04 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים רכשתי מדיח כלים של חברת "דה-דיטריש" - באחריות מלאה של חברת "קריסטל". לפני כשבוע המדיח החל להרעיש מאוד חזק בכל פעם שהפעלתי אותו. הרעש מתחיל לאחר כ- 20 דקות וזאת מתוך שעה וחצי של הדחה, ס"הכ שעה ועשר דקות של רעש. כאשר הטכנאי הגיע לביתי הסברתי לו שהמדיח מרעיש כעבור עשרים דקות. תגובתו בציטוט: "אז מה נראה לך, שאני עכשיו אשב פה עשרים דקות ויחכה לרעש, מבחינתי המוצר תקין לחלוטין". תודה לחברת קריסטל על האחריות ההוגנת והשירות הסבלני.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שיתקנו את הבעיה או שיחליפו את המוצר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
זהבית דרור - אחראית אג |
שם ותפקיד: |
נוצרו ההבנות עם הלקוח |
תגובה: |
ניתן פיתרון לפניתו |
פתרון: |
|
|
|