פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אמקור מחדשים מקררים ומוכרים אותם כחדשים . נושא התלונה:
נוב קטיה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב הסיבים 19, קירית מטלון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב .שמי קטיה נוב ואני פונה אליכם בשמם של משפחת קריבושייב (הם הורי ) אשר גרים בקרית אתא . לפני כ 7 חודשים משפחת קריבושייב רכשה מקרר מסוג אמקור דגם 520 QC מס סיריאלי MC09315820 - ממחסני חשמל . לאחר כ 2 חודשים התחיל המקרר הנ"ל להיסדק ! כל הפלסטיקה של המקרר נסדקה ! הפלסיטקה בדלת הפלסטיק במגרות ושל המדפים וכו' .
מאחר ומש' קריבושייב משפחה נעימה ולא רוצה למצוא אשמים ולהתחיל התנצחויות בטלפון ובמייל החליטה לרכוש את ההפלסטיקה לבד (אפילו שהמקרר במסגרת האחריות ) לאחר שביררו וקיבלו הצעת מחיר (שהגיע לכמעט מקרר חדש ) הם פשוט ירדו מהעיניין . הם הודיעו לי על הבעיה והולחט להתקשר לשרות לקוחות שלכם (שהתברר כטעות ). ב10.10.2010 הגיע טכנאי רשם את כל הליקויים ואמר שיזמינו את החלקים ואז יגיע להתקין אותם . בתאריך 11.10.2010 מתקשרים מהשרות של קריסטל ומוסרים לנו שאנחנו צריכים להגיע לשרות קריסטל ולקבל את החלקים ולהתקינם לבד ( קצת מוזר לא ? איפה השירות והאחריות ?) . באתר הבית שלהם מופיע באותיות קידוש לבנה "קריסטל לוקחת אחריות על השירות " ואני מציע להוריד מייד את הכותרת הזו מאחר שאתם לא נותנים שירות ובטח לא לוקחים שום אחריות ! על המצרים שלכם , אני שואל באיזו חוצפה אתם בכלל מעיזים לבקש מהלקוח שלכם להגיע ולקחת חלקים ולהתקינם לבד ( אפילו אם ההתקנה פשוטה ) ומדוע אתם לא מתקנים את כל התקלות ביחד ?אנו ממתינים לדלתות המקרר החדשות ואחר כך לכל הפלסטיקים שנמצאים בתוך המקרר ! ומדוע אתם לא מחליפים את המקרר בחדש ? הרי זה ברור שהמקרר הנ"ל לא יצא מהמפעל שלכם כשהוא תקין ! ועם חלקים ישנים וללא בקרת איכות ! אתם מציעים שירות אבל בעצם אתם מצפים מהלקוח שיתן את השירות לעצמו ! ( רק מקרר וחלקי פלסטיקה ישנים נשברים בצורה כזו לאחר 2 חודשים -< מניסיון ) . לנו יש את התחושה שנמכר לנו מקרר ישן אשר חידשו אותו והתקינו בו חלקים ישנים ( מעשה שכזה הוא כמעשה הונאה ! ) . המקרר הנ"ל צולם המצלמות HD מקצועיים לתיעוד כל השברים בכל חלקי המקרר (וידאו ותמונות סטילס). אני שואל אתכם מתלונות הציבור של קריסטל - האם אתם הייתם עוברים לסדר היום את מקרה זה היה קורה לכם ? האם אתם הייתם משלמים קרוב ל 5000 שח' למוצר משומש או ממחזר ? אני מאמין שהייתם פועלים כמונו ומתלוננים ! ואף מבקשים פיצויי ! ומגישים תביעה .
במידה ואנו לא נקבל תגובה אשר הולמת את חומרת המצב אנו נתבע אתכם על הונאה ( מכירת מקרר ישן כחדש ) ופיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרמה למשפחת קריבושייב אשר מרגישה שרימו אותה כאשר רכשו את המקרר הנ"ל . מכתבי זה יישלח למשרד התעשיה והמסחר ,לתלונות הציבור ,להמועצה לצרכנות ,ולעורך הדין שלי , ואז הציבור ישפוט אם מקררי אמקור אמינים או עד כמה השירות שלכם גרוע . לפי דעתי לחברה עם שרות ואחריות שכזה אסור שתתקיים בישראל .
מבקש תגובה ופיתרון הולם אשר יביא את הבעיה לסיומה . אנו דורשים להחליף את המקרר הנ"ל במקרר חדש !!! ולא יד שניה (כמו המקרר שנמכר לנו) ! ופיצוי על התנהגותכם !! והתנצלות בכתב ! בכבוד רב משפחת קריבושייב



עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המקרר בחדש ! ופיצויי על עוגמת הנפש . פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה