אמקור מחדשים מקררים ומוכרים אותם כחדשים . |
נושא התלונה: |
נוב קטיה |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
רחוב הסיבים 19, קירית מטלון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב .שמי קטיה נוב ואני פונה אליכם בשמם של משפחת קריבושייב (הם הורי ) אשר גרים בקרית אתא . לפני כ 7 חודשים משפחת קריבושייב רכשה מקרר מסוג אמקור דגם 520 QC מס סיריאלי MC09315820 - ממחסני חשמל . לאחר כ 2 חודשים התחיל המקרר הנ"ל להיסדק ! כל הפלסטיקה של המקרר נסדקה ! הפלסיטקה בדלת הפלסטיק במגרות ושל המדפים וכו' .
מאחר ומש' קריבושייב משפחה נעימה ולא רוצה למצוא אשמים ולהתחיל התנצחויות בטלפון ובמייל החליטה לרכוש את ההפלסטיקה לבד (אפילו שהמקרר במסגרת האחריות ) לאחר שביררו וקיבלו הצעת מחיר (שהגיע לכמעט מקרר חדש ) הם פשוט ירדו מהעיניין . הם הודיעו לי על הבעיה והולחט להתקשר לשרות לקוחות שלכם (שהתברר כטעות ). ב10.10.2010 הגיע טכנאי רשם את כל הליקויים ואמר שיזמינו את החלקים ואז יגיע להתקין אותם . בתאריך 11.10.2010 מתקשרים מהשרות של קריסטל ומוסרים לנו שאנחנו צריכים להגיע לשרות קריסטל ולקבל את החלקים ולהתקינם לבד ( קצת מוזר לא ? איפה השירות והאחריות ?) . באתר הבית שלהם מופיע באותיות קידוש לבנה "קריסטל לוקחת אחריות על השירות " ואני מציע להוריד מייד את הכותרת הזו מאחר שאתם לא נותנים שירות ובטח לא לוקחים שום אחריות ! על המצרים שלכם , אני שואל באיזו חוצפה אתם בכלל מעיזים לבקש מהלקוח שלכם להגיע ולקחת חלקים ולהתקינם לבד ( אפילו אם ההתקנה פשוטה ) ומדוע אתם לא מתקנים את כל התקלות ביחד ?אנו ממתינים לדלתות המקרר החדשות ואחר כך לכל הפלסטיקים שנמצאים בתוך המקרר ! ומדוע אתם לא מחליפים את המקרר בחדש ? הרי זה ברור שהמקרר הנ"ל לא יצא מהמפעל שלכם כשהוא תקין ! ועם חלקים ישנים וללא בקרת איכות ! אתם מציעים שירות אבל בעצם אתם מצפים מהלקוח שיתן את השירות לעצמו ! ( רק מקרר וחלקי פלסטיקה ישנים נשברים בצורה כזו לאחר 2 חודשים -< מניסיון ) . לנו יש את התחושה שנמכר לנו מקרר ישן אשר חידשו אותו והתקינו בו חלקים ישנים ( מעשה שכזה הוא כמעשה הונאה ! ) . המקרר הנ"ל צולם המצלמות HD מקצועיים לתיעוד כל השברים בכל חלקי המקרר (וידאו ותמונות סטילס). אני שואל אתכם מתלונות הציבור של קריסטל - האם אתם הייתם עוברים לסדר היום את מקרה זה היה קורה לכם ? האם אתם הייתם משלמים קרוב ל 5000 שח' למוצר משומש או ממחזר ? אני מאמין שהייתם פועלים כמונו ומתלוננים ! ואף מבקשים פיצויי ! ומגישים תביעה .
במידה ואנו לא נקבל תגובה אשר הולמת את חומרת המצב אנו נתבע אתכם על הונאה ( מכירת מקרר ישן כחדש ) ופיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרמה למשפחת קריבושייב אשר מרגישה שרימו אותה כאשר רכשו את המקרר הנ"ל . מכתבי זה יישלח למשרד התעשיה והמסחר ,לתלונות הציבור ,להמועצה לצרכנות ,ולעורך הדין שלי , ואז הציבור ישפוט אם מקררי אמקור אמינים או עד כמה השירות שלכם גרוע . לפי דעתי לחברה עם שרות ואחריות שכזה אסור שתתקיים בישראל .
מבקש תגובה ופיתרון הולם אשר יביא את הבעיה לסיומה . אנו דורשים להחליף את המקרר הנ"ל במקרר חדש !!! ולא יד שניה (כמו המקרר שנמכר לנו) ! ופיצוי על התנהגותכם !! והתנצלות בכתב ! בכבוד רב משפחת קריבושייב
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המקרר בחדש ! ופיצויי על עוגמת הנפש . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|