פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חלקי חילוף נושא התלונה:
גוזלן מישל שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/2007 קניתי מקרר אמנה דגם ASWB - 860S .
לפני כחודש נשברו לי במקרר 2 המיגירות העיקריות תחתונות של הירקות .
כמו כן הבחנתי גם בנזקים ב2 מדפים של המקפיא וגם במיגרה שלמוצרי חלב.נותני שירות כאן בארץ למקרר הזה זה קריסטל הם הפנו אותי לשירות באילת שם נפתחה לי הזמנה לחלקים האלו .
המתנתי כחודש לתשובה אם יש חלקים בכלל .
לפני יומיים קיבלת תשובה שאין חלקים בארץ ויצאה הזמנה מחו"ל .
בנתיים אני עם ארגז של פלסטיק במקרר כי נשברו לי המגירות ואין חלקים בארץ .
ברצוני לציין שאין מדובר בנזק של אחריות ואני מוכן לשלם את עלות החלקים.
מדובר במיקרר חדש וחדיש ומוכרים אותו עד היום.
אבקש עזרה מה עושים ולמי פונים ??
עוגמת נפש סוג הנזק :
השלמת החלקים פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה