שרות גרוע מאוד !!!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שרות קריסטל -חצופים
קניתי מקרר חדש לפני שנתיים -אמנה - עלה לי 14,000 ש"ח
ופתאום הפסיק היום לעבוד,הזמנתי שרות דחוף,הגיע טכנאי אחרי הרבה מאוד טלפונים,אמר שלא מזהה את הבעיה ,לדעתו מדובר רק בכבל.החלפנו כבל והלך.כמובן שלקח 230 ש"ח רק עבור הביקור והלך.
הבעיה לאחר 10 דק' חזרה על עצמה.המקרר לא עובד.
התקשרתי שוב לשרות קריסטל,שעה עד שבכלל עונים לטלפונים ואז עונה פקיה בשם סמדר ,חצופה,שבדקה עם הטכנאי ולטענתו "כנראה" שזה הכרטיס זיכרון.
מה זה כנראה ? איך פתאום הוא מאבחן בטל' אחרי שהיה ולא זיהה שום בעיה.???מוזר.....
יותר מזה בשיא החוצפה היא עוד אומרת לי שרק מחר יחזרו אליי עם כרטיס זיכרון
אני עם 4 ילדים צריכה לחכות שהם יעבדו בזמן האיטי שלהם
והכי הכי ...כשאני מבקשת לדבר עם מנהל- לא מוכנים בשום פנים ואופן לתת לי לדבר עם מנהל ! מעל רבע שעה אני על הקו ,וסמדר , לא מוכנה לתת לי לדבר עם מנהל.היא שאלה שוב ושוב את המנהלים שם והם לא מוכנים לדבר באטלפון.
יבואו מחר וזהו.זו התשובה !
אחרי שקיבלו את ה 230 ש"ח עבור השרות שלהם ו 14000 עבור המקרר
זה השרות התת רמה שלהם !!!!
בושה וחרפה
|
|
|
|
|