פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עושק במחיר על רכיב ושירות גרוע,התנערות מאחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/12/10 הזמנו טכנאי מקריסטל משום שהמקרר בביתינו הפסיק לעבוד לסירוגין..אגב מסוג אמנה,אלקטרוני,כשנתיים וחצי אצלנו(!!!),ומתוחזק היטב
נאמר לנו שאין לנו אחריות והגעת הטכנאי כרוכה בתשלום 230 שח ועוד התיקון/חלק מה שיידרש..
הגיע טכנאי בשם אלי שבייעוץ טלפוני מלוחשש עם עמיתו אמר לי כי הכרטיס פיקוד הלך והתשלום על כך הוא 970 שח + 230 על הביקור/התקנה סהכ 1200 שח
כלומר יותר מ 16% משווי המקרר( עלה 6000שח) על כרטיס/מעגל חשמלי קטן שעלותו עשרות שקלים(ממש עושק) שאלתי אם הכרטיס חדש ולא מחודש? והוא אמר שכן ששאלתי על האחריות נאמר לי שהיא רק ל3 חודשים(!!!) ולא יותר כל בקשותיי להעלות את האחריות לכרטיס החדש(לדבריהם) במחיר הזה..עלו בתוהו
ההתקנה ארכה מספר דקות ובסודיות בפינת השולחן תוך כדי שיחה טלפונית עם היועץ הסודי והכרטיס הוצא אחר כבוד והיה נראה כאילו נארז בשנית ולא חדש מהיצרן כמו שנאמרלי אך לא הייתה לי ברירה ובתור אבא לילדים הייתי חייב את המקרר עובד מייד כששאלתי את הטכנאי משהו על קידוד הכרטיס שהתקין הטכנאי ענה שזה משהו שאני לא צריך לדעת..זו ממש חוצפה מצד החברה לקחת מחיר כה מופרז על רכיב שעולה עשרות שקלים ואם הוא חדש מה שממש לא היה נראה..איך זה שאין אחריות יצרן שנה כמו בכל חלק שנקנה בכל מקום ואם עוד 4 חודשים המקרר יתרשל ממלאכתו שוב האם גם הפעם אצטרך לשלם 1200 שח כדי להחליף רכיב זה ? איפה נשמע כזה דבר ? ההרגשה מהתיקון/שירות הלא מקצועי,היקר בצורה מוגזמת,ההתנערות מהאחריות(רק ל 3 חודשים),ההתלחשויות של הטכנאי,כל אלו נתנו חווית שירות גרועה ואף תחושה של חוסר יושר גמור-נכון שהיה אפשר לוותר אך כאמור היינו חייבים את המקרר עובד,האם זו סיבה לקריסטל לנצל ככה את מצוקת לקוחותיה במחיר,בשירות,ובאחריות ? אוסיף כי הטכנאי בחוסר מקצועיותו שרט את כל הפאנל העליון כשמיהר וניסה לפתוח אותו ולאחר שיחה עם המוקד הסכימו לעשות
לנו הנחה של 100 שח והתשלום הסופי היה 1100 שח .
תודה רבה על האתר המבורך,יישר כח
עוגמת נפש סוג הנזק :
הארכת האחריות כמקובל בחוק,פיצוי על השריטות והמחיר המופרז פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה