פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגדלת סכום לתשלום וחוסר טיפול בתלונה נושא התלונה:
גבירץ רחל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פריסה ארצית כתובת:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנה המייל ששלחתי לחברה בתאריך 16 לינואר השנה והם אפילו לא טרחו להודיע לי שהם קיבלו אותו!

קיבלתי בשעט"מ מקרר אמנה חדש ביום רביעי האחרון וגיליתי שאין שום סידור לכיבוי האור במקרר ובמקפיא, דבר שימנע ממני, הנמנעת מהדלקה וכיבוי של אור בשבת, מלהשתמש בו בשבת (ללא כל מיני אילתורים...).

מיהרתי לטלפן לשירות הלקוחות - אליכם. ענתה לי פקידה מאד אדיבה ונחמדה שרשמה את כל הפרטים שלי ואז השאירה אותי על הקו ופנתה בשאלה לטכנאי כיצד לטפל בבעיה. היא חזרה אלי ואמרה לי שעל הטכנאי להגיע אלי ולעשות לי שני מתגים לדלת כשמחיר כל אחד מהם כ-80 ומשהו שקלים. הסכמתי מאחר והנושא חשוב ביותר עבורי וסברתי שזאת הדרך היחידה. (במקרר הקודם שלי היה לי מתג אחד, מובנה בתוך המקרר, שניתק את האור לחלוטין במקרר)

ביום חמישי בבוקר אכן הגיע טכנאי שלא עשה כלום. הוא שלף מתקן מתכת קטן עם 2 מגנטים לצידו, כזה שיכולתם לשלוח לי בדואר תמורת 20 ש"ח, ניסה למכור לי מוצרים נוספים ללא הצלחה, גבה ממני 94 ש"ח (!!!) והלך לדרכו.

זאת פעם ראשונה שאני משתמשת בשרות הלקוחות שלכם ולצערי, התאכזבתי. מדוע לא הציעה לי הפקידה פשוט לשלוח את פיסת הברזל הזאת הביתה בדואר תמורת כמה שקלים בודדים אלה אילצה אותי להמתין לטכנאי, לבזבז את זמנו ואת זמני ולקחת ממני סכום הרבה מעל ומעבר למחיר פיסת הברזל הזאת, כי הטכנאי כבר ביקר בביתי.

חבל מאד.

בברכה,

רחל
השבת הסכום שמעבר למחירו המקורי של פיסת הברזל פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה