פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות המוצר ושירות קלוקל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שם פרטי ומשפחה:רפאל אוחנה
ת.ז:301199626
כתובת:אולסוונגר 26\113 ירושלים
טלפון 0528345549
להלן פרטי המקרה:

ביום שלישי שעבר (25.01.11) רכשנו אשתי ואני מכונת כביסה מתוצרת קריסטל ותנור משולב כיריים מתוצרת ספקטרה מחנות תצוגה של קריסטל בתלפיות המוצרים אכן הגיעו ליעדם במועדם כאשר הובטח אך בפעם הראשונה שהפעלנו את הכיריים אחד מהם לא עבד יצרנו קשר עם מוקד תקלות והובטח טכנאי ליום ראשון מה שאכן קרה
לאחר הבדיקה הבהיר הטכנאי בצורה גסה כי לא ניתן לעשות מאום ויש להחזיק את הכפתור ממושכות עד אשר יידלק הגז וכאשר שאשתי הביעה את מורת רוחה הוא אמר בחוצפה תתאמני על היד שתהיה חזקה על מנת שזה יעבוד יש לציין שהטכנאי הצליח להדליק את הגז כעבור זמן ממושך
למותר לציין כי זהו אינו שירות ואינו תשובה מספקת ללקוח
כמו כן מנהל הסניף שבו רכשנו את המוצר (שמו אלין) (אזור התעשייה תלפיות)צעק עליי ואמר שאין לי דבר איתך ואל תפנה אליי כי איני בעל ההחלטות ותתקשר לשם תתקשר לפה וניתק את השיחה.
שוחחתי עם מוקד תקלות ונענינו כל פעם ע"י אדם אחר והיה צורך להסביר את כל הפנייה מחדש ושביקשתי את ראש הצוות הובטח שהוא יחזור אליי באותו יום של השיחה ובפועל זה לא קרה
לאחר ששוחחתי עם מנהל הצוות (שלמה דוידיאן) הוא אמר שעל סמך דעת הטכנאי אכן המוצר פגום והוא אישר החלפה ועל מנת לממש את ההטבה עלי להתקשר לשיווק קריסטל
יצרתי קשר איתם ונעניתי ע"י זהבית מנהל המוקד בחורה לא נעימה שאינה מקשיבה היא אמרה לי שהחנות שבה נקנה המוצר נסגרה ואי אפשר להחליף את המוצר או לבטל את העסקה ומה שמוצע בזאת היא להחליף את המוצר למוצר זהה ועליי גם לשלם על ההובלה של המוצרים הלוך ושוב בשווי 320 ש"ח אך חדש בסכום הגבוה בהרבה ממה שאני קניתי את שלי והרבה מעבר למה שאני יכול להוציא מכיסי
אנו רוצים להביע את כעסנו ואת מורת רוחנו הן מהמוצר המקולקל והן מהשירות הקלוקל והחצוף
אודה על התייחסותכם לפנייתי זו

יש לציין כי מיום רכשתי ועד עתה לא חלפו שבועיים וזוהי זכותי החוקית
אבקשכם לבטל את עסקתי לאתר או לחלופין לפצותני במוצר חדש על עוגמת הנפש הרבה והזמן הרב שנגזל ממני במרדף אחר שירות הוגן




עוגמת נפש סוג הנזק :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה