פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון של שירות ומקצועיות של חברת קריסטל נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אזור תעשיה חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת קריסטל המון שנים ורוב המוצרים בביתי שייכים אליהם , נדהמתי לגלות כאשר הייתי צריכה לראשונה את שירותם נתקלתי בשירות לא אמין ולא מקצועי של הנציגים שמבטיחים שיחזרו ויחזרו ויחזרו ולא חוזרים אלי!!!!!!!
קבעתי טכנאי בביתי ולאחר שלקחתי יום חופש וחיכיתי אליו הוא פשט לא הגיע וכל מה שנמסר לי מהחברה היו תירוצים עלובים , במקום להתנצל פשוט מרחו אותי בסיפורים שהוא לא מצא את הכתובת וכו... אני הייתי מספיק אחראית והרמתי להם טלפון מספר פעמים כדי להגיד שהטכנאי עדיין לא הגיע אלי והתשובה שקיבלתי הייתה שהם לא מצליחים לתפוס אותו!!! לאחר שחיכיתי לחינם בבבית הפנתי מכתב לפניות הציבור שלהם שמסתבר עובדת בו בחורה אחת בשם שרי שחזרה אלי אחרי שבוע ואמרה שתבדוק את העניין לעומק ותחזור אלי בהמשך היום , כמובן שהדבר אינו נעשה ולאחר אינספור טלפונים שלי היא חזרה להגיד לי שייתנו לי מגן לחשמל, לדבריה עלותו הוא כמו טכנאי שלא הגיע לביתי , כשביקשתי ממנה להמיר לי את זה בטכנאי כי אין לי צורך בשקע המגן היא אמרה שהיא תבדוק עם ההנהלה ותחזור אלי כמובן שעד היום לא חזרו אלי ואני שוב ושוב התקשרתי!!!!!! השירות שלהם פשוט לא מקצועי הם לא יודעים מימין ומשמאל, אומרים לי שלא התקשרתי , לא מתעדים את הפניות שלי והכי חשוב לא חוזרים אחרי שהם מבטיחים שיחזרו!!!!! פשוט מזלזלים בלקוחות שלהם אני שלחתי שוב אימייל למנכל רביד פיק בתקווה שאולי יהיה שם מישהו שסוף סוף יתייחס לדבריי ושיעשה בדיקה בהתנהלות הגרועה בשירות הלקוחות של החברה שגורם ללקוחות של שנים לא לחזור ולקנות את המוצר שלהם יותר בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה