|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אמא שלי הזמינה שרות לתיקון המייבש כביסה שלה מתוצרת בלומברג דרך שרות קריסטל.
הטכנאי הראשון הגיע אמר שעשה משהוא בתיכנות (למרות שאמי לא ראתה שעשה דבר) ובהזדמנות זאת שיכנע אותה לקנות 2 תקעים נגד ברקים. מיותר לציין שהמייבש לא תוקן.
שוב הגיע טכנאי וגם הוא אמר שהכל בסדר, בשלב זה אני יצרתי קשר עם הטכנאי והתעקשתי שקיימת בעיה (הבגדים לא מתייבשים).הוא החליט להחליף גוף חימום. חשוב לציין גם על הביקור הראשון וגם בשני אימי שילמה .
התקשרה אמא שלי שוב ואז אמרו לה שזה בעיה בציפ. בקשתי לדבר עם מנהל בנושא ונאמר לי שהנ"ל הועבר לטיפול ראש צוות טכנאים והוא יעדכן אותי.
עברו 4 ימים (שהמייבש עדיין לא עובד) יצרו עמי קשר ומסרו לי שהתיקון יעלה כ500 ש"ח לפני מעמ ואני מצד שני בקשתי לדבר אם מישהוא בכיר, שיעדכן אותי האם מתקנים בשיטת נסוי ותהיה?. למה צריך לשלם על גוף חימום ואם הוא לא עובד צריך לשלם על ציפ.
לשמחתי לא נתקלתי בשרות ברמה כל כך נמוכה מהטלפניות ועד הטכנאי בארץ הרבה זמן. לדעתי קריסטל נשארו מאחור וחבל
אני מרגיש מאוכזב ומרומה ולבטח לא ירכוש שום מוצר עם "שרות" קריסטל.
|
|
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|