פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מקצועיות וזלזול שזועק לשמים נושא התלונה:
נאור אהרון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
מרום שירותים ואחזקה סניף חברה:
תיאור הבעיה:







בתאריך 27.2.2011 ,מכונת הכביסה שלנו מסוג קריסטל חדלה לעבוד והתקשרתי לשרות קריסטל והזמנתי שרות תיקון. ואכן עוד באותו יום שלחו לי טכנאי לא לפני שאמרו לי שהביקור יעלה לי 230 ₪ ועבור החלקים אשלם בנפרד. בשעה 1630 הגיע טכנאי בשם חיים ולאחר שבדק את המכונה קבע כי הטיימר גמור וצריך להחליפו וכן המליץ לנו להחליף כבל,הסכמנו לכל ונדרשנו לשלם סה"כ 870 ₪ למחרת יצאנו לשבוע נופש ולא הספקנו להפעיל את המכונה,כאשר חזרנו הפעלנו את המכונה הבחנו שהמכונה נתקעת בנקודה מסוימת ורק אחרי הזזת הכפתור ביד ממשיכה לעבוד והכביסה נמשכה כ-שלש וחצי שעות במקום מקסימום שעתיים לפני התיקון.
פניתי אלהם הסברתי את הבעיה ובקשתי לשלוח לי טכנאי מומחה ובתאריך 6.3.2011 הגיעה טכנאי בשם יניב אשר בדק את המכונה וקבע שהכול תקין, לא הסכמתי עם קביעה זו, אך לא הייתה לי בררה וכאשר הלך הפעלתי את המכונה בשעה 1300 ושוב המכונה נתקעה באותה נקודה,החלטנו לא לנגוע בה ולראות עד מתי תעבוד בשעה 1900 המכונה טרם גמרה את הכביסה,החלטנו לא להוציא את הכביסה מלאת הסבון ולמחרת פנינו שוב למוקד ובקשתי לדבר עם המנהל,אך כמובן שלדבר עם המנהל זו משימה בלתי אפשרית והמוקדנית בשם קרנית הבטיחה לי שתעביר זאת למנהל והוא יחזור אלי ,כעבור יומיים דבר אתי המנהל הסברתי לו את הבעיה ותשובתו הייתה שהטיימרים עכשיו עובדים שלש וחצי שעות דבר שלא נאמר לי בהחלפת הטיימר ,אמרתי לו שגם אם אני מסכים עם קביעה זו הרי שהמכונה לא סיימה כלל את עבודתה גם אחרי 6 שעות ,בסופו של דבר סיכמנו שישלח אלי טכנאי מומחה עוד באותו יום ורק אחרי יומיים הגיע הטכנאי ומי למרבה הפלא שוב ה "מומחה" יניב אשר החליט להחליף את הטיימר והבטיח שעכשיו הכול בסדר,לאחר שהלך הפעלנו שוב את המכונה ועכשיו היא עובדת בקושי שעה וחצי כאשר היא לא לוקחת את המרכך לא מחממת בטמפרטורה המתאימה לסוג הכביסה,בקיצור טיימר שאינו מתאים כלל למכונה.
כמובן שפנינו שוב לשרות ביקשנו לדבר עם המנהל ,הבטיחו לנו שהוא יחזור אלנו וכמובן הוא לא חזר וכעבור יומיים שוב התקשרנו ונכון לרגע זה אין כל היחסות מצידם זילזול כזה טרם נתקלתי ב-70 שנות חיי.

18 יום ללא מכונת כביסה עם תינוק בבית סוג הנזק :
החזרת כל הכסף כולל פיצוי כספי על שנכון לעכשיו אנחנו 18 יום ללא מכונת כביסה פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה