פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונה חדשה - שירות טכני ואנושי ליקויים ביותר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,


הנדון: מכתב תלונה – שירות טכני ואנושי לקויים מטעם חברתם


בתאריך, 06/07/10, רכשתי מכונת כביסה מסוג קריסטל, דגם MT7120 1200 , בסכום של 3,300 ₪ מקב' "סופר אבי סופר", איילון בני-ברק. בתאריך 12/7/2010, הגיע מתקין מטעם חברתכם להפעיל את מכונת הכביסה שבבתינו ברחוב השניים 8, בני-ברק. ולו הוספנו סכום נאה של 419 ₪ עבור "הרחבת אחריות" עד לתאריך 12/7/2013 (**רצ"ב חשבוניות).

כחודש לאחר קבלת מכונת הכביסה הזמנו לבתנו טכנאי לטיפול בתקלה "אי נעילת הדלת הפנימית ע"י הסוגר מהמתכת (התוף), כיוון שבצג הדגיטלי מראה סימן של "דלת פתוחה".
טכנאי הגיע, (ביום רביעי, ה- 4/8/2010), הציג לבעל את הבעייתיות הנעוצה בדלת הפנימית, ב"אבזם" של סוגר המתכת שנפתח" (מתפצל לשניים) ואותו צריך לחזק ב"פלייר". על-מנת לחברו בשנית, הלקות חזרה על עצמה עשרות ומאות פעמים. ואנו מבחינתנו "מאסנו" בלתקן הלקות ב"פלייר". כיוון, שכל ניסיון שכזה, דורש כוחות נפש חדשים וכל פעילות שכזו מלווה בדרמה בפני עצמה. המכונה תפעל באופן תקני או לאו ! כי המרגיז ביותר במכונה זו, שכל ניסיון שכזה, דורש להמתין זמן שהייה של 5 דקות (לפחות), ובאם לא מצליח, שוב נדרש להמתין כ- 5 דקות נוספות של השהייה וחוזר חלילה... זהו צער ועוגמת נפש מיותרים הנגרמים לנו ממכונה חדשה שזה עתה נקנתה ???!.

בתחילת חודש אפריל יצרנו שוב קשר עם נציגת חברתכם על-מנת להזמין טכנאי בשנית. באותה שיחה טענו טלפונית לנציגה במפורש "כי התקלה חוזרת על-עצמה ושאנו דורשים בתוקף כי שיירשם במחשב של חברתכם לטכנאי שלכם – "כי עליו לתקן את התקלה - באבזם של נעילת הדלת הפנימית ע"י הסוגר מהמתכת (התוף)", בשיחתי זו גם בקשנו שיגיעו לפני חג הפסח על-מנת שעוד נספיק לכבס את ערימת הבגדים שהצטברה, לפני החג,(כי אנו נוהגים לא לכבס במהלך החג וחוה"מ).

וע"כ, טכנאי הגיע מטעם חברתכם, ביום ראשון ה- 17/4/2011 (יום אחד לפני ערב החג) ובתקווה שסוף סוף ימצא הפתרון הנכון ויתוקן הדבר וסוף סוף נוכל לכבס בצורה הולמת את הכביסה שברשותנו. כגובה הציפיות כך גם היו האכזבות – משהשרות של חברתכם. הטכנאי שהגיע לטפל בתקלה היה לא סובלני במיוחד, יחסו היה משפיל, ואף לא מקצועי. לא רק שהוא לא תיקן דבר, וזאת למרות שהראנו והפצרנו בפניו את הלקות "באבזם המתכת הלקוי", וכן גם שצג הדיגטלי אינו מראה חלק מהספרות.

הוא מבחינתו לא התעניין ב-דבר ובחצי דבר ממה שהסברנו והראנו לו וטען כי הבעיה היא בכלל "בדלת העליונה של הפלסטיק - והלך לדרכו" ! למעשה חוץ מלסמן ב-ווי- V שנכח במקום לא תיקן מאומה!!!

כיום, אנו נמצאים לאחר החג, עם ערימת כביסה שגואה, וגואה והאישה משתדלת לכבס בכפות ידיה את הכביסה. נואשנו כיוון שאי-אפשר יותר להילחם עם המכונה בפלייר כל-היום, זה לוקח המון אנרגיה וזמן מיותרים של משפחתנו, והבעל אינו מוכן להתעסק פיזית עם מכונה זו יותר.

לפני החג ולאחר החג עד עצם היום הזה, אנו מנסים בשיחות אינספור לנציגי חברתכם, על-מנת לקבל טכנאי נורמאלי לתיקון הליקויים, ונציגכם טוענים בפה מלא ו-ללא היסוס: ש"אין אנו זכאים יותר לקבל שרות של טכנאי מטעם חברתכם" זאת נאמר לנו בעשרות שיחותנו החוזרות והנשנות לנציגכם בשרות.

לאור כל העמור לעיל, איננו מעוניינים במכונה חדשה שאינה יעילה ואינה מספקת את הצרכים הנאותים של משפחתנו, ולמרות הביטוח והאחריות שיש ברשותנו ועליו שילמנו במיטב כספנו, נציגי החברה בשרות שלכם טוענים נחרצות כי לא יגיע אלינו טכנאי יותר....???! וע"כ גם אנו לא מעוניינים לתפעל יותר מכונה לקויה זו. להבדיל באלפי הבדלות. פה המקום ואנו מבקשים לציין, לשבח, להלל ולפאר את המכונה הקודמת שהייתה ברשותנו (וחבל שהחלטנו לוותר עליה ....?!) מכונה מחברת "ווירפול", שהייתה מעולה בעבודתה וכן בכל פנייה שלנו לשרות הטכנאי קבלנו יחס אדיב, אמין ומקצועי מטעם חברת "שרות פלוס" מראשון-לציון והלוואי וחברתכם הייתה לוקחת לו במעט, דוגמא אישית, ממהות השרות שלהם והיחס המקצועי.

אנו דורשים בזאת, שנציג מטעם חברתכם יגיע לקחת את מכונת הכביסה שלכם בחזרה. וכן אנו דורשים לקבל את מלוא ההחזרים הכספיים אותם שילמנו לחברתכם: 3,300 ₪ (רכישת המכונה) + 419 ₪ (אחריות עד 12/7/2013??) = סה"כ 3719 ₪ (**מצ"ב)

אנו דורשים שהדבר יעשה תוך 10 ימים מיום קבלת מכתב זה, וזאת על-מנת לרכוש מכונה חדשה יעילה ותקנית מ-חברת אחרת שתספק את צרכי התא המשפחתי שלנו.

הרינו להודיעכם כי באם נציגכם לא יגיע לבתינו בזמן הנקוב, ולא ייצרו קשר לפתרון המחדל. אנו נפנה באמצעים העומדים לרשותנו לתביעה משפטית ויתווספו לכך, הוצאות בית-משפט + טרחת עו"ד, עוגמת נפש וכיו"ב.
בכבוד רב,

סיגלית ואפרים מורד
רח' השניים 8, בני-ברק, מיקוד: 51226
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת המכונה - ע"י החברה והחזרת הכספים של עלותה + דמי הרחבת אחריות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה