פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר חדש רועש (לדעתי) של אמקור ואי החלפתו. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חמד סנטר נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 13.5.11 קניתי מקרר אמקור דגם AM2558T עם דלת הפוכה בחברת ביג אלקטריק במתחם חמד סנטר בנהריה.
2. המקרר הגיע לביתי ב 16.5.11 בצהרים הותקן והופעל. (הייתי באמצע העבודה וחזרתי לעבודה אחרי הפעלתו.
3. בשעות הערב לאחר חזרה מעבודה שמנו מיצרכים במקרר אבל נוכחנו לדעת שהמקרר מרעיש יחסית ולא מאפשר לנו לשמוע מוזיקה שקטה.
4. ב17.5.11 פנינו לחברת ביג אלקריק בקשר לרעש וביקשנו להחליפו במקרר שקט יותר. נאמר לי שישלחו קודם טכנאי שיבדוק את המקרר.
5. 19.5.11 הגיע טכנאי בשעות אחר הצהריים בדק את המקרר וטען שזה הרעש הרגיל של המקרר ואין מה לעשות. כמו כן אמר לי שהרעש נובע והמאווררים החזקים של המקרר
6. בבדיקה פרטית של רעש המקרר שערכתי במד רעש מצאתי שהרעש של המקרר הוא 45-50 דציבל במרחק 1 מ' מהמקרר. ללא המקרר הרעש הוא 25-30 דציבל.
7. פניתי שוב לחברת ביג אלקטריק וביקשתי החלפת המקרר . נאמר לי שהבעיה כבר לא שלהם ואני צריך לפתור את הבעיה מול חברת אמקור (שרות קריסטל). יחד עם זאת הזמינו לי שרות של נציג השרות של החברה בצפון.
8. נציג השרות הגיע ב25.4.11 . בדק את המקרר ואמר שזה הרעש של המקרר. כמו כן אמר שהמקרר נבדק ע"י מכון התקנים ואושר. בהמשך אמר "שניתן להחליפו רק אם המקרר נמצא באריזתו המקורית ולא השתמשו בו.
נשאלת כמובן השאלה איך ניתן לדעת שהמקרר מרעיש אם לא פותחים אותו ומשתמשים בו.
כמו כן נוכחתי לדעת שבחנות לא ניתן לבדוק את רעש המקרר בגלל רעש הרקע וגם אין שום מידע על הרעש בנתוני המקרר.
חיפשתי תקן לרעש מקררים ולא מצאתי.


כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר למקרר מרעיש פחות פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה