פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס גרוע ללקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה- 12.1 קניתי מכונת כביסה בשקם אלקטריק בצומת בילו המכונה הגיע לבייתי רק ביום שישי ה- 20.1 לאחר שהמכונה שהזמנתי אזל המלאי (6K10 ) והם סיפקו לי מכונת כביסה מדגם אחר (6K12 ). אני בחרתי קריסטל רק בגלל השירות.
ומתברר שהשירות פשוט גרוע. המתקינים באים להתקנה רק בטוו של 5 שעות בין 8.00 - 13.00 כנראה רק בקריסטל עובדים. לאחר שביקשתי לדבר עם מנהלת השירות על השירות הגרוע שלא מאפשר לאנשים לעבוד ומנטרל אותי לחצי יום עבודה.הפקידה אמרה לי שהמנהלת תתקשר אלי היא כמובן לא התקשרה.
ביום שני ה- 23.1 הגיע אליי טכנאי בשם שלומי להדרכה הוא לא הדריך את בני שקיבל את הטכנאי והשאיר בידיו חוברת הדרכה באנגלית ולא בעברית. שהתקשרתי לשירות לקוחות ענתה סופי שאמרה שלא קיבלנו חוברת בעברית כי לא ביקשתי לצערי הרב כאשר אני לא יודעת שאני צריכה לבקש אני לא מבקשת. ביקשתי שישלחו את הטכנאי עם חוברת אליי הביתה הפקידה אמרה שהיא תישלח אלי בדואר. שוב ביקשתי לדבר עם המנהלת ושוב זה נמנע ממני המנהלת רויטל אזולי מאד עסוקה
ולא יכלה להסביר את המדיניות המאד מאכזבת של השירות בקריסטל.
כאשר הוצע לי להרחיב את האחריות של קריסטל כמובן שלא הסכמתי כי עם שירות כזה מי צריך אותם בכלל.........
עלבון סוג הנזק :
שירות זמין יותר וידוע הלקוחות על דגם שאזל, חוברת ב פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
זהבית דרור - אחראית אג שם ותפקיד:
נוצרו ההבנות עם הלקוח תגובה:
ניתן פיתרון לפניתו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה