מערכת הקירור של מקרר דגם אמקור לא עובד |
נושא התלונה: |
יום שישי 03 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה3.6.11 בשישי בבוקר אני פותחת את המקרר ורואה שהכול מופשר ומערכת הקירור אינה עובדת. השעה הייתה 11 בבוקר, אני מתקשרת לשירות לקוחות כולי נסערת שהמקרר לא עובד ומבחינתי זה שאם לא מגיע לי טכנאי בשעות הקרובות אני זורקת הכול כי רק ביום ראשון אני אקבל שירות. אני חייבת לציין שהנציג שענה לי לטלפון לא עשה דבר על מנת לעזור , הוא טען שאין לו אפשרות לשלוח טכנאי עקב השעה והיום {שישי}, ושאני ייאלץ להמתין עד יום ראשון והוא גם לא יכול להבטיח לי שעל הבוקר יגיע לי טכנאי. לא ייתכן שאני ייאלץ לזרוק את כל התכולה שיש לי במקרר כולל דברים שהתחלתי לקנות בשביל החג -מוצרי חלב למינהן, אין לי מקום נוסף לאחסן את כל הדברים. נאלצנו אני ובעלי לעשות שבת במקום אחר, ואני עוד אציין שאני בחודש שלישי להריוני ולהתמודד עם כל העוגמת נפש הזאת מצד שירות הלקוחות של קריסטל. אני גם יוסיף שאף נציג לא התקשר לומר לנו באיזה שעה יבוא הטכנאי ביום ראשון, ומשמונה בבוקר אני נאלצת לחייג לשירות לגבי הטכנאי, אני פשוט מזועזעת מהיחס ומהשירות וכל מה שנאלצנו אני ובעלי לעבור בסופשבוע, ואף נציג לא התקשר על מנת להתנצל ולקבוע שעה מסודרת שהטכנאי יגיע. מבחינתי זה המוצר האחרון שאני קונה מחברת קריסטל. ואם תהיו בנעליים שלנו ,תנסו להסתדר בלי מקרר שלושה ימים ותבינו את ההרגשה.
|
כספי- כל התכולה של המקרר נזרקה. |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם עבור היחס, העוגמת נפש, והקניות שנזרקו לפח בשישי בבוקר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|