שרות גרוע ואי קיום תנאי אחריות מחברת קריסטל |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי את כל מוצרי החשמל מחנות קריסטל, מוצרים של דה דיטריש שנחשבים בין היקרים,לאחר כ8 חודשים נסדקה לפתע הרשת שמניחים עלייה את הסיר פניתי לקריסטל ותשובתם היתה זה לא באחריות ! מעיון בכתב האחריות עולה חד משמעי שזה באחריות ! פניתי אליהם במשך חודשיים ללא תשובות בכלל כולל ההנהלה ,הם לא רואים את הלקוח , לאחר שהם מקבלים את הכסף הלקוח יכול ללכת ל...פניתי לחברת האם בצרפת על מנת לבדוק אם החלק באחריות והתגלה לי כי המוצרים נירכשים ללא אחריות מהיצרן , ומכאן כשיש תקלה באחריות הם מנסים להפיל זאת על הלקוח.כדי לחסוך בעלויות שלהם למרות ששילמתי על האחריות ,
ממליץ ללקוחות לחשוב שוב לפני שקונים מוצרים של קריסטל, אני לא אקנה שום מוצר שלהם בעתיד ,
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת החלק באחריות כמתחייב ופיצוי בגין עוגמת נפש וטלפונים רבים של חודשיים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|