פרטי התלונה

תלונות קריסטל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בבית הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום שמי יורם מלר בתאריך 19.05.11 הזמנתי טכנאי מקריסטל , לפני שהזמנתי טכנאי אמרתי לפקידה שישנם רעשים בסחיטה של המכונת כביסה תוצרת AEG, הגיע הטכנאי בשם חן נגע בתוף ומיד אמר שתיקון עולה 1700 ש"ח ציר שבור .אבל הוא אמר לי שלא כדי להחליף אלה לרכוש מכונת כביסה חדשה שלאחר טרייד אין המחיר יהיה 2400ש"ח .התלונה למה מראש שבקירסטל יודעים שהלקוח יעדיף לקנות מוצר חדש כי הרי לפני שהגיע הטכנאי ידעו בשרות שהבעיה היא ציר שבור.מה שהוא הטכנאי רצה ודרש בדחיפות זה את ה245 ש"ח אני לא מעוניין בשרות של קריסטל ואני מעוניין לקבל את הכסף בחזרה זה לא יחס הוגן.בנוסף הזמנתי מכונת כביסה חדשה וביטלתי יחס לא טוב.שילמתי 120 ש"ח על הובלה תודה ובברכה יורם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי בריבית פתרון נדרש :

קריסטל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה